دانلود گزارش كارآموزي عمران - اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی

دسته بندي : پروژه های کارآموزی » رشته عمران و نقشه برداری (کارآموزی_و_گزارشات)
 دانلود گزارش كارآموزي عمران -
اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی

این گزارش کاروزی با فرمت Word قابل ویرایش بوده و همچنین آماده پرینت می باشد

1- مقدمه----------------------------------

2 - مشخصات كارگاه و دفتر--------------------

3- شرح وظايف اجمالي نظارت مقيم--------------

4-مشروحي از عمليات انجام شده در كارگاه---------

5- اجراي اجزائ يك ساختمان فلزی

  6- اجرائ سقف تيرچه بلوك--------------------

7- ديوار چيني-------------------------

8- وظايف كاراموزدر كارگاه -----------------


1-مقدمه :

 دانشجویان پس از گذراندن دروس نظری برای بروز استعداد های خویش و به کار گیری آموخته های خود و نیز کسب تجربه برای ورود به بازار ساختمان  با اخذ واحد کار آموزی و رفتن به کار گاه میتواند آموخته های تئوریک خود در دانشگاه را با آنچه که در عمل انجام می گیرد مقایسه  و تطبیق دهند .

 اين گزارش كارآموزي با توجه به كلية موارد بازديد شده در كارگاه و برخي روشهاي اجرايي كه در اين كارگاه نبوده ولي استفاده از آنها در كارگاههاي ديگر متداول است ، تهيه شده است  . سعي بر اين بوده كه در بخش كارگاهي كلية عمليات اجرائی و آزمايشات و … توضيح داده شوند . در برخي مراحل نيز بازديد همراه با كنترل صورت گرفته كه كلية مراحل كنترل نيز به صورت فهرست و يا همراه با توضيح در بخش «وظايف كارآموز در كارگاه» ذكر شده‌اند . همچنين برخي از مطالب گزارش با توجه به راهنماييهاي مهندسين ناظر مقيم و يا سرپرست كارآموزي نقل گرديده كه در ادامه موارد استفاده از اين موارد نيز آمده‌اند . انجام برخي عمليات كارگاهي نياز به دلايل آئين‌نامه‌اي داشته‌اند كه بر همين اساس كلية قوانين آئين‌نامه‌اي در صورت لزوم آورده شده‌اند .

در هر قسمت از گزارش ، بنابر لزوم ، پيشنهاداتي نيز مطرح شده‌اند كه كلية اين پيشنهادات با ناظرين مقيم مطرح و مورد بررسي قرار گرفته‌اند . اين پيشنهادات در بخش « پيشنهادات ارائه شده در كارگاه» به صورت منسجم‌تري آمده‌اند . 

 در اینجا وظیفه خویش می دانم تا از راهنمایی های ارزنده استاد گرامی جناب آقای مهندس رحماني همچنین از زحمات سر پرست کار گاه جناب مهندس عباسی و مدیریت محترم شرکت فنی مهندسی ارديش آقاي مهندس مددی تشکر ویژه به عمل بیاورم و آرزوی توفیق روز افزون  آن جنابان را از درگاه باری تعالی مسئلت دارم.

دسته بندی: پروژه های کارآموزی » رشته عمران و نقشه برداری (کارآموزی_و_گزارشات)

تعداد مشاهده: 3898 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 49

حجم فایل:16,186 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل