فایل رساله معماری طراحی مرکز موسیقی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته معماری (آموزش_و_پژوهش)

مقدمه:

      همواره عوامل متعددي در شكل گيري قالب يك طرح و تعريف شدن آن به عنوان يك پروژه معماري تاثير گذارند همچنین  موسيقي و معماري هر دو از گرايشهاي اصيل هنرهاي ايران زمين بوده اند كه تا به امروز نيز آوازه شاهكارهاي معماري ايراني در جهان و تاثير موسيقي ايراني بر موسيقي دنيا انكار ناپذير مي باشد .

اصفهان شهری است که به دلیل پیشینه ی تاریخی و فرهنگی آن در سراسر جهان جهان شهرت دارد ولی آیا اتکا به هنر و هنرمندان گذشته و آثار باستانی آن کافی است و آیا نباید اقدامی در جهت بسط جنبه های فرهنگی هنری آن به عمل آورد ؟

این در حالی است که در سراسر جهان ، حتی آنجاییکه از اهمیت تاریخی چندانی بهره مند نیست با ساخت مکان های متناسب با نیازهای امروز از نظر فرهنگی و هنری مورد توجه قرار می گیرد .

بنابر آنچه گفته شد ، هدف از این پژوهش طراحی مجموعه ای با داشتن ویژگی های کالبدی لازم برای این کاربری خاص ، امکانات لازم و فضایی متناسب با روحیه ی چنین محیطی می باشد.

مسلماً ايجاد محيطي پويا و پرتحرك در جهت رفع نيازهاي علاقمندان به یادگیری موسيقي و برقراري ارتباط ايشان با پیشکسوتان این راه موجب گرايش جوانان به موسيقي ايران خواهد شد و گامي مؤثر در راستاي فرهنگ سازي در كشور محسوب مي شود .

فهرست

فصل اول : کلیات ومعرفی طرح

فصل دوم : مبانی نظری

فصل سوم: نمونه مشابه

فصل چهارم: بررسی سایت

فصل پنجم: برنامه فیزیکی واستانداردها

فصل ششم: روند طراحی

منابع و ماخذ

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته معماری (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3823 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 69

حجم فایل:2,428 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل