پاورپوینت گوجه فرنگی

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

دانـلـود پاورپوینت بـا عـنـوان، گوجه فرنگی

بخشی از متـنِ ایـن پاورپوینت :

گوجه‌ فرنگي
گوجه‌فرنگي گياهي است با نام علمي "LYCOPERSISCOM ESCULENTUM" از خانواده سيب زميني "SOLANACEAE" که به نام عمومي "‌TOMATO" در جهان مشهور است‌.
ميوه اين گياه كه قسمت اصلي آن است به صورت خام يا پخته در سالاد، انواع سس‌ها، سوپ و انواع مواد غذايي به طور وسيع در جهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد‌. اكثرا گوجه‌فرنگي را در زماني كه به رنگ قرمز است استفاده مي‌كنند و كمتر از ميوه سبز آن استفاده مي‌شود‌.

كليات گياه شناسي
گوجه فرنگي از هزاران سال پيش وجود داشته است ولي البته باندازه يك گيلاس بوده است و كم كم در اثر پرورش درشت تر شده است .
وطن اصلي اين گياه آمريكاي جنوبي است . درقرن شانزدهم در كشور پرو به مقدر زياد كشت مي شده است . در قرن هفدهم گوجه فرنگي به انگلستان و هلند راه يافت و چون بسيار گران بود فقط مردم ثروتمند مي توانستند از آن استفاده كنند و بنام سيب عشق معروف شد .
گوجه فرنگي در حال حاضر در تمام مناطق دنيا كشت مي شود و تقريبا در تمام فصول سال وجود دارد گوجه فرنگي انواع مختلف درد و در حدود شانزده نوع آن در بازار بفروش مي رسد

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

- این فایل با فرمت power point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  تعداد اسلایدها : 47

- قابل ارائه و مناسب بعنوان پروژه کلاسی

- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.

- جهت دانـلـود این پاورپوینت به انتهای صفحه مراجعه کنید.

 کـلمـات کـلـیـدی : دانلود پاورپوینت آماده گوجه فرنگی, ppt , power point , دانلود تحقیق ..گوجه فرنگی  با فرمت پاورپوینت , تحقیق گوجه فرنگیدر پاورپوینت , دانلود پاورپوینت رایگان در مورد گوجه فرنگی, پاورپوینت درباره گوجه فرنگی, پاورپوینت در رابطه با .گوجه فرنگی , پاورپوینت گوجه فرنگی, پاورپوینت دانش آموزی گوجه فرنگی, پاورپوینت کلاسی گوجه فرنگی, پاورپوینت درس سمینار در مورد ..گوجه فرنگی , پاورپوینت آماده در مورد گوجه فرنگی, تحقیق در مورد گوجه فرنگی, دانلود رایگان تحقیق گوجه فرنگی, پروژه گوجه فرنگی, مقاله گوجه فرنگی, مقاله در مورد گوجه فرنگی, پروژه در مورد گوجه فرنگی, پایان نامه گوجه فرنگی , تحقیق آماده در مورد گوجه فرنگی, پاورپوینت گوجه فرنگی،  با ورد , پاورپوینت گوجه فرنگی ،همراه با فایل word

 

 

 

 

آرشیو پاورپوینت فروشگاه یونی شاپ

 

 

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 4105 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pwoer point

تعداد صفحات: 47

حجم فایل:2,387 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل