پاورپوینت عطار

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

دانـلـود پاورپوینت بـا عـنـوان، عطار

بخشی از متـنِ ایـن پاورپوینت :

شیخ فریدالدین محمد بن ابراهیم عطار نیشابوری از بزرگترین عارفان شاعر قرن ششم و اوایل قرن هفتم می باشد . متولد سال ۵۳٩ ﮬ . ق در روستای کدکن نیشابور و شهید شده به دست مغولان در قتل عام نیشابور در سال ۶١۸ ﮬ . ق و مدفون در همان شهر می باشد . تخلص وی به دلیل انتخاب پیشه پدری و آبا و اجدادی یعنی عطاری می باشد . زبان وی ، زبانی گرم و شوق انگیز و « تازیانه اهل سلوک » است و سه رکن اصلی دارد : زیبایی ، عشق و درد که رکن اصلی است .
کفر کافر را و دین دین دار را             
ذره ای دردت دل عطار را
او بدون شک اهل سنت است ، در مقدمه هر یک از کتاب هایش بعد از ستایش خداوند تبارک و تعالی مدح چهار یار را می آورد علاوه بر آن در مصیبت نامه و مختارنامه مدح حسنین (ع) را دارد و حتی سیدالشهدا (ع) را سلطان ده معصوم می داند و تذکرﺓالاولیای خود را نیز با ذکر امام جعفر صادق (ع) شروع می کند . بنابراین احترام و دلبستگی ایشان به خاندان رسالت بیش از آن است که به وصف درآید .
 

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

- این فایل با فرمت power point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  تعداد اسلایدها : 31

- قابل ارائه و مناسب بعنوان پروژه کلاسی

- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.

- جهت دانـلـود این پاورپوینت به انتهای صفحه مراجعه کنید.

 کـلمـات کـلـیـدی : پاورپوینت آماده عطار, دانلود پاورپوینت آماده عطار, ppt , power point , دانلود تحقیق عطاربا فرمت پاورپوینت , تحقیق عطاردر پاورپوینت , دانلود پاورپوینت رایگان در مورد عطار, پاورپوینت درباره عطار, پاورپوینت در رابطه با عطار, پاورپوینت عطار, پاورپوینت دانش آموزی عطار, پاورپوینت کلاسی عطار, پاورپوینت درس سمینار در مورد عطار, پاورپوینت آماده در مورد عطار, تحقیق در مورد عطار, دانلود رایگان تحقیق عطار, پروژه عطار, مقاله عطار, مقاله در مورد عطار, پروژه در مورد عطار, پایان نامه عطار, تحقیق آماده در مورد عطار, پاورپوینت عطار،  با ورد , پاورپوینت عطار،همراه با فایل word , پاورپوینت عطار،به همراه ورد

آرشیو پاورپوینت فروشگاه یونی شاپ

 

 

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 3249 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pwoer point

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:236 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل