پاورپوینت تحقيقات ورزشي و اينترنت

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

دانـلـود پاورپوینت بـا عـنـوان، تحقيقات ورزشي و اينترنت

بخشی از متـنِ ایـن پاورپوینت :

تعريف تحقيق
 تحقيق از نظر لغت به معناي يافتن حقيقت و در اصطلا ح علمي  عبارت است از اعمال روش هاي توام با طرح و انديشه که براي کشف حقيقتي به کار مي رود. هدف تحقيق عبارت است از پاسخگويي به يک مساله يا حل يک مشکل و محقق مي کوشد ديده هاي موجود را مورد بررسي قرار دهد تا مسائل جديدي بيابد. آنگاه يافته هاي خود را طوري به هم مربوط سازد که حاصل آن، مجموعه واحد و يگانه اي گردد.
براي اينکه نتيجه کار حاصل از يک تحقيق يا پژوهش، يک نتيجه کاملا  علمي باشد، محقق در طول انجام تحقيق بايد دو اصل مهم واقعيت نگري و پرهيز از پيش داوري را رعايت کند. انجام يک تحقيق به روش علمي، مراحلي دارد. اين مراحل به ترتيب عبارتند از:
لف- طرح مساله يا موضوع تحقيق
ب- تهيه طرح تحقيق
ج- تهيه و تنظيم فرضيه
د- جمع آوري اطلا عات
ه- طبقه بندي اطلا عات به دست آمده
و- مطالعه اطلا عات و تشخيص روابط علت و معلولي
ز- تعيين اعتبار و نقد فرضيه ها
ح- گزارش نتيجه تحقيق
انجام هر يک از مراحل فوق، خود با روش ها و اصولي انجام مي شود. در ادامه اين بخش، برخي از مراحل فوق، که از اهميت بيشتري برخوردارند، مورد بررسي قرار گرفته مي شوند.
تعريف اينترنت
اینترنت (به انگلیسی: The Internet) را باید بزرگ‌ترین سامانه‌ای دانست که تاکنون به دست انسان طرّاحی، مهندسی و اجرا گردیده‌است. این شبکهٔ عظیم جهانی، در اواخر سال ۱۹۶۰ م و با انگیزهٔ همکاری، دسترسی چندسویه به منابع و مهارت‌های محاسباتی، و امکان‌پذیر شدن کار در زمینه‌های بین‌رشته‌ای علوم و مهندسی شروع شد. تنها از اواسط دههٔ ۱۹۹۰ است که اینترنت به صورت یک شبکهٔ همگانی و جهان‌شمول درآمده‌است. وابسته شدن تمامی فعّالیت‌های بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی چنین کوتاه، حکایت از آغاز یک دوران تاریخیِ نوین در عرصه‌های گوناگون علوم، فن‌ّآوری، و به خصوص در نحوه تفکّر انسان دارد ...
 

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

- این فایل با فرمت power point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  تعداد اسلایدها : 34

- قابل ارائه و مناسب بعنوان پروژه کلاسی

- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.

- جهت دانـلـود این پاورپوینت به انتهای صفحه مراجعه کنید.

 کـلمـات کـلـیـدی : با فرمت ppt , پاورپوینت آماده , پاورپوینت آماده تحقيقات ورزشي و اينترنت, دانلود پاورپوینت آماده تحقيقات ورزشي و اينترنت, ppt , power point , دانلود تحقیق تحقيقات ورزشي و اينترنتبا فرمت پاورپوینت , تحقیق تحقيقات ورزشي و اينترنتدر پاورپوینت , دانلود پاورپوینت رایگان در مورد تحقيقات ورزشي و اينترنت, پاورپوینت تحقيقات ورزشي و اينترنتتحقيقات ورزشي و اينترنت, پاورپوینت در رابطه با تحقيقات ورزشي و اينترنت, پاورپوینت تحقيقات ورزشي و اينترنت, پاورپوینت دانش آموزی تحقيقات ورزشي و اينترنت, پاورپوینت کلاسی تحقيقات ورزشي و اينترنت, پاورپوینت درس سمینار در مورد تحقيقات ورزشي و اينترنت, پاورپوینت آماده در مورد تحقيقات ورزشي و اينترنت, تحقیق در مورد تحقيقات ورزشي و اينترنت, دانلود رایگان تحقیق تحقيقات ورزشي و اينترنت, پروژه تحقيقات ورزشي و اينترنت, مقاله تحقيقات ورزشي و اينترنت, مقاله در مورد تحقيقات ورزشي و اينترنت, پروژه در مورد تحقيقات ورزشي و اينترنت, پایان نامه تحقيقات ورزشي و اينترنت, تحقیق آماده در مورد تحقيقات ورزشي و اينترنت, پاورپوینت تحقيقات ورزشي و اينترنت،  با ورد , پاورپوینت تحقيقات ورزشي و اينترنت،همراه با فایل word , پاورپوینت تحقيقات ورزشي و اينترنت،به همراه ورد

آرشیو پاورپوینت فروشگاه یونی شاپ

 

 

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 4660 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pwoer point

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:103 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل