دانلود طرح توجیهی آموزشگاه حسابداری

دسته بندي : پروژه های کارآفرینی » پروژه های طرح توجیهی خدماتی

دانلود طرح توجیهی  آموزشگاه حسابداری با ظرفيت 1664 دانش آموز در سال

این تحقیق با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

خلاصه طرح:

موضوع طرح : خدمات آموزشي در زمينه حسابداري دستي و رايانه‌اي

 محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور

 سرمايه گذاري كـل: 91/381 ميليون ريال

 سهم آوردة متقاضي: 91/41 ميليون ريال

 سهم تسهيلات: 340 ميليون ريال

 دورة بازگشـت سرمايه: 21 ماه


   مـقـدمه :

    انجام هر فعاليت اقتصادي ، مستلزم ايجاد سازوكاري براي نگهداري و ثبت گردش‌هاي انواع مالي، اعم از وجوه نقد، اعتبارات، تسهيلات و ... است. به اين منظور از فن حسابداري در وهله نخست به عنوان ابزاري براي سنجش عملكرد مالي فعاليت‌هاي اقتصادي و در مرحله بعد به عنوان مستندي براي اتخاذ تصميمات مديريت عالي در مورد انجام سرمايه ‌گذاري‌ها يا فعاليت‌هاي جديد ياد مي‌شود.

   فرايند حسابداري شامل ثبت كليه رويدادهاي مالي، تكميل صورت‌هاي قانوني از جمله صورتحساب سود و زيان، ترازنامه، ثبت دفاتر قانوني و معين ، ارائه گزارش‌هاي مالي در دوره هاي زماني مشخص به مديريت سازمان و ... مي‌باشد.

   تشخيص و ثبت درست وقايع مالي صورت گرفته در سازمان نيازمند دانش و مهارت كافي در زمينه علوم حسابداري است. كسب اين مهارت علاوه بر داشتن اطلاعات نظري در مورد اصول حسابداري ،‌نيازمند كسب تجربه و آموزشهاي كاربردي در اين زمينه مي‌باشد. آموزشگاه هاي آزاد حسابداري در اين ميان مي‌توانند علاوه بر ارائه آموزش‌هاي نظري و كاربردي در مورد مسائل مختلف حسابداري از حسابداري موسسات بازرگاني و مالي تا سازمانهاي صنعتي، اقدام به آموزش حسابداري به وسيله نرم افزارهاي رايانه اي كه در حال حاضر مورد اقبال روزافزون حسابداران واقع شده است نمايند. همچنين اجراي اين طرح مي‌تواند زمينه اشتغال فارغ‌التحصيلان دانشگاهي در رشته‌هاي حسابداري ،‌ مديريت مالي، مديريت بازرگاني و مهندسي كامپيوتر را فراهم آورد. ضمن اين كه با عنايت به ماهيت امر آموزش مي‌توان از نيروي كار بانوان متخصص نيز در اين زمينه به نحو شايسته استفاده كرد.

دسته بندی: پروژه های کارآفرینی » پروژه های طرح توجیهی خدماتی

تعداد مشاهده: 5341 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:107 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل