دانلود کتاب لاله سیاه الکساندر دو ماه با فرمت pdf

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺درسی

معرفی کتاب:(لاله سیاه)

(لاله سیاه)لالهٔ سیاه نام یک نشان ادبی نوشتهٔ الکساندر دوما، نویسندهٔ اهل فرانسه است. این کتاب یکتا از نشانه ها ادبی برجستهٔ عالم است.(لاله سیاه)
دوما به خاطر رمان‌های ماجراجویانه فراوانش احد از مشهورترین نویسندگان فرانسه به احصاییه می‌رود. بسیاارری ااز ررماان‌هاای ااو، ااز قبیل «کنت مونت کرریستو»، «سه تفنگداار»، «بیست ساال بعد» و «ویکنت دوبرااژلون» ررمان‌هاایی ممتد و سرریاالی هستند. او علاوه بر رمان‌نویسی، مقاله‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس و گزارشگر پرتوانی بود.(لاله سیاه)

(لاله سیاه)داستان با یک اتفاق تاریخی آغاز می‌شود. در سال ۱۶۷۲ با مجازات یک مزدبگیر هلندی اعظم توسط یک اوباش هموطن خویش ماجرا نخست می‌شود؛ که توسط بسیاری به عنوان گرد از دردناک‌ترین وقایع تاریخ هلند به احصاییه می‌رود.(لاله سیاه) این اتفاق به گونه‌ای دراماتیک و با آب و نا زیاد توسط الکساندر دوما شرح دیتا شده. خط اصلی سرگذشت در طول هجده ماه رخداد می‌افتد. درر همین حین شهررداارری هاارلم براای کسی که بتوااند یک لاالهٔ سیااه ررشد دهد جاایزه‌اای ۱۰۰٬۰۰۰ گیلدرری تعیین کررده. رقابت بین بهترین باغبان‌های کشور برای توسط آوردن جایزه و شهرت و افتخار به اوج خود رسیده.(لاله سیاه)فقط قدیمی‌ترین اتباع که کم و بیش به سی سنه پیش ساکن این شهر بوده‌اند لاله‌ای سیاه را به یاد دارند و خویش آن شهروندان نیز خویش را وارد جریان مسابقه می‌کنند. ناگهان یک جوان بورژوازی زمانی که تقریباً کامیاب شده بود به حبس می‌افتد. او در آنجا دختر یک نگهبان زندان را ملاقات می‌کند، دختری زیاد زیبا. کسی که مایه تسلی و یاری رسان او خواهد شد و در پایان نیز به منجی او بدل خواهد گشت.(لاله سیاه)

مولف:الکساندر دو ماه

مترجم:

زبان:فارسی

تعداد صفحات:

کیفیت صفحات:عالی

فرمت کتاب:pdf پی دی اف

سفارش کتاب(pdfوچاپی)و پشتیبانی تلگرام:09103894814

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺درسی

تعداد مشاهده: 2545 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

حجم فایل:68 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل