ترجمه فایل انگلیسی منطق فازی مبتنی بر حالت گسسته تثبیت کننده سیستم قدرت

دسته بندي : 🔺ترجمه و تحقیق » رشته برق و مخابرات (مقالات_و_تحقیقات)
دانلود ترجمه مقاله انگلیسی منطق فازی مبتنی بر حالت گسسته تثبیت کننده سیستم قدرت+متن انگلیسی

ترجمه مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

خلاصه و فهرست کلی:


چکیده
یک فازی تثبیت کننده سیستم قدرت (
FPSS) طراحی با استفاده از ورودی های مجزا ارائه شده است.FPSS اساسا با بهره گیری از تنها یک سیگنال دستگاه قابل اندازه گیری به عنوان ورودی، یعنی، سرعت ژنراتور می باشد.سیگنال سرعت بصورت مجزا است و در نتیجه سه ورودی به FPSS وارد می شود.

 

ABSTRACT

A Fuzzy Power System Stabiliser (FPSS) design using discrete inputs is presented. The FPSS basically utilises only one measurable plant signal asinput, namely, the generator speed. The speed signal is discretised resultingin three inputs to the FPSS.

 

مقدمه        
طراحی تثبیت کننده سیستم قدرت (
PSS) یک مسئله مهم از نظر پایداری سیستم قدرت است از آن damps از حالت های دستگاه محلی و منطقه بین حالت نوسانات و بدون به خطر انداختن ثبات از حالت های دیگر است. یک PSS معمولی شامل یک شستشو مدار خروجی و یک آبشار از دو شبکه هدایت فاز است. برای طراحی چنین PSS، بسیاری از استراتژی های [1-6] پیشنهاد شده در گذشته که شامل تکنیک هایی ..

 

INTRODUCTION

Design of Power System Stabiliser (PSS) is an important issue from the viewpoint of power system stability since it damps out local plant modes and inter-area modes of oscillations without com ..

 

سیستم مورد مطالعه      
این سیستم به بررسی شامل یک ژنراتور سنکرون که از طریق یک خط انتقال بلند به باس بی نهایت متصل شده است ، می پردازد. همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است. ژنراتور نشان داده شده مدل مرتبه سوم می باشد. ژنراتور سنکرون تحت بررسی در نظر گرفته شده است تا با یک تحریک
IEEE نوع 1 مجهز شده است.مدل محرک نادیده اشباع و محدودیت های ولتاژ خروجی آمپلی فایر. گشتاور محرک اول ثابت در نظر گرفته شده است..

 

THE SYSTEM STUDIED

The system to be investigated comprises of a synchronous generator connected to an infinite bus through a long transmission line as shown in Fig. 1(a). A third order model represents the generator

 

DESIGN OF FUZZY PSS 
عمدتا طراحی
FPSS شامل انتخاب ورودیهای اختصاصی جاری که توسط طراحی سیستم فازی ، پایه قانون ( قاعده ) ، مکانیزم استنباط و طراحی سیستم غیرفازی انجام می گیرد ، می باشد. در این مقاله FPSS مطرح شده ، با بهره گیری از انحراف سرعت،  Dw ژنراتور سنکرون به عنوان ورودی است ..

DESIGN OF FUZZY PSS

The FPSS design mainly consists of choosing appropriate inputs followed by designing the fuzzifier, rule base, inference mechanism and the defuzzifier. In this paper, the proposed FPSS utilizes

دسته بندی: 🔺ترجمه و تحقیق » رشته برق و مخابرات (مقالات_و_تحقیقات)

تعداد مشاهده: 5426 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 50

حجم فایل:448 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل