بررسی میزان تاثیر شبکه های مجازی بر اخلاق کاربران‎

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

دانلود پاورپوینت بررسی میزان تاثیر شبکه های مجازی بر اخلاق کاربران‎

فايل دانلودی حاوی يک فايل پاورپوينت قابل ويرايش در 39 اسلايد به صورت متنی همراه با عکس ميباشد.


فهرست مطالب :


در این تحقیق به تأثیرات اینترنت بر اخلاق کاربران پرداخته شده است. دیدگاه اتخاذ شده در این تحقیق، بر قابلیت‏هایى استوار است که به صورت بالقوه در اینترنت وجود دارد و مى‏تواند موجب تسهیل ارتباطات جهانى میان انسان‏ها، از میان بر داشتن تبعیض‏ها در دستیابى به اطلاعات و در نهایت ایجاد جامعه اطلاعاتى جهانى شود.

اینترنت علیرغم چهره فناورى محور خود، مى‏تواند پدید آورنده فضایى باشد که اخلاق و روابط اجتماعى افراد در آن تقویت شود. معمولاً از چنین اخلاقى با عنوان «اخلاق سازنده» یاد مى‏شود. استفاده از اینترنت، اخلاق خاص خود را به شیوه‏اى خودکار در کاربرانش به وجود مى‏آورد؛ کاربرانى که هر لحظه، داده یا اطلاعاتى تولید مى‏کنند؛ از این‏رو اخلاق اینترنتى از اخلاق سازنده جدا نیست. تحقیق حاضر با یادآورى امکان همکارى میان اینترنت و انسان، به منظور ارتقاى روابط انسانى و اصول اخلاقى، نگارش یافته است.

شبکه اجتماعى، علیرغم اینکه در دوران کنونى به اصطلاحى فراگیر بدل شده، امّا براى نخستین بار توسط “جى اى بارنز” در سال ۱۹۵۰ میلادى براى بررسى پیوندهاى اجتماعى در روستایى در نروژ مورد استفاده قرار گرفت. او در این مطالعات به این نتیجه رسید که زندگى اجتماعى ممکن است به منزله مجموعه‏اى از نقاط دیده شود که برخى از آنها با خطوط تنیده به هم متصل‏اند و یک شبکه کلى از روابط را مى‏سازند (۲۰۰۶ (Cross. او این واژه را به گونه‏اى نظاموار براى نشان دادن الگوهایى از پیوندها با گنجاندن مفاهیمى که عموم مردم به صورت سنتى به کار مى‏بردند؛ مانند قبیله و خانواده و مفاهیم جامعه شناسان؛ مانند جنسیت و قومیت استفاده کرد.
فهرست :

چکیده

پیشینه تحقیق

چارچوب نظری

فرضیه های تحقیق

شبکه‌های اجتماعی مجازی

وضعیت ایرانیان در شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی و فرصت‌ها

شبکه‌های اجتماعی و تهدیدها

شبکه‌های اجتماعی و روابط آزاد

شبکه‌های اجتماعی و روابط زوجین

حیازدایی

تبلیغات ضد دینی و القای شبهات

نقض حریم خصوصی

تأثیرات منفی رفتاری

فاصله گرفتن از دنیای واقعی

حس خودشیفتگی

مصرف گرایی

تأثیرات جسمی

استفاده از شبکه های اجتماعی از نگاه قانون

آیا عضو یکی از شبکه های اجتماعی هستید؟

به نظر شما عضویت در کدامیک از شبکه های اجتماعی زیر چشمگیرتر است؟

مهمترین دلیل استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک چیست؟

ضریب نفوذ اینترنت در کشور

نتیجه گیری

منابع

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

تعداد مشاهده: 1967 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 39

حجم فایل:110 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل