بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و کودکان مرزی
دسته بندي :
🔺سایر »
🔺پروژه های آموزشی
بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و کودکان مرزی
فايل دانلودی حاوی يک فايل ورد قابل ويرايش در 125 صفحه به صورت متنی ميباشد.
فهرست مطالب :
فصل اول کلیات تحقیق
مقدمه۱
بیان مسئله۴
اهمیت و ضرورت پژوهش۹
اهداف پژوهش۱۲
تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه ها و متغیرها۱۳
فصل دوم ادبیات و پیشنیه تحقیق
مبانی نظری و یافته های پژوهشی۱۷
عزت نفس در قرآن مجید.
عزت نفس کلی۲۰
عزت نفس اجتماعی۲۱
عزت نفس تحصیلی۲۱
مولفه های عزت نفس۲۱
ماهیت عزت نفس۲۲
نظریات مرتبط با عزت نفس۲۳
سلامت روان۲۸
تعریف سلامت روانی۲۹
تعریف بهداشت روانی در فرهنگهای مختلف۳۱
اصول بهداشت روانی۳۳
خصوصیات افراد دارای سلامت روانی۳۵
عوامل موثر درتامین سلامت روانی۳۷
نقش خانواده درتامین سلامت روانی۳۷
نظریات مرتبط با سلامت روانی۳۸
بهزیستی روانشناختی۴۴
عقب ماندگی ذهنی ۴۸
عقب ماندگی ذهنی آموزش پذیر۴۹
ویژگیهای کودک استثنایی۴۹
نیازهای والدین کودکان استثنایی۵۰
احساسات والدین کودکان استثنایی۵۰
پژوهشهای انجام شده در ارتباط با موضوع۶۲
فصل سوم فرایند پژوهش
روش پژوهش ۷۳
جامعه آماری ۷۳
نمونه و روش نمونه گیری۷۳
ابزار پژوهش۷۳
پرسشنامه بهزیستی روانشناختی۷۴
پرسشنامه عزت نفس۷۵
پرسشنامه سلامت روانی۷۵
روشهای تجزیه و تحلیل داده ها۷۹
فصل چهارم یافته های پژوهش
تجزیه و تحلیل داده ها۸۱
بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها۸۱
بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت۸۱
بررسی حجم نمونه به تفکیک سن۸۲
بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات۸۳
بررسی حجم نمونه به تفکیک نوع شغل۸۴
بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد۸۵
بررسی متغیرهای اصلی فرضیات تحقیق۸۶
فرضیه اول۹۱
فرضیه دوم۹۲
فرضیه سوم۹۳
فرضیه چهارم۹۴
فرضیه پنجم۹۵
فرضیه ششم۹۶
فصل پنجم نتیجه گیری
خلاصه یافته های پژوهش۱۰۲
بحث و نتیجه گیری۱۰۳
محدودیت های تحقیق۱۰۷
پیشنهادهای تحقیق۱۰۸
فهرست منابع و ماخذ۱۰۹
ضمائم۱۱۲
فهرست جداول رابطه عزت نفس و سلامت روانی
جدول۴-۱-۱ توزیع پاسخگویان به تفکیک جنسیت ۸۱
جدول۴-۱-۲ توزیع پاسخگویان به تفکیک محل سکونت۸۱
جدول۴-۱-۳ توزیع پاسخگویان به تفکیک سن۸۲
جدول۴-۱-۴ توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات۸۳
جدول۴-۱-۵ توزیع پاسخگویان به تفکیک نوع شغل۸۴
جدول۴-۱-۶ توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان درآمد۸۵
جدول۴-۲-۱ میانگین و انحراف معیاردر خرده مقیاس بهزیستی روانشناختی۸۶
جدول۴-۲-۲ میانگین و انحراف معیاردر خرده مقیاس بهزیستی روانشناختی در بین والدین عادی۸۷
جدول۴-۲-۳ میانگین و انحراف معیاردر خرده مقیاس بهزیستی روانشناختی در بین والدین مرزی۸۸
جدول۴-۲-۴ میانگین و انحراف معیاردرمقیاس عزت نفس به تفکیک والدین دانش آموزان عادی ومرزی۸۹
جدول۴-۲- ۵ میانگین و انحراف معیاردرمقیاس سلامت روانی به تفکیک والدین دانش آموزان عادی ومرزی۹۰
جدول۴-۳-۱ نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین عزت نفس با بهزیستی روانشناختی در بین والدین دانش آموزان عادی ومرزی۹۱
جدول۴-۳-۲ نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی در بین والدین دانش آموزان عادی ومرزی۹۲
جدول۴-۳-۳ بهزیستی روانشناختی در بین والدین دانش آموزان عادی ومرزی۹۳
جدول۴-۳-۴ عزت نفس در بین والدین دانش آموزان عادی ومرزی۹۴
جدول۴-۳-۵ سلامت روانی در بین والدین دانش آموزان عادی ومرزی۹۵
جدول۴-۳-۶ نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر سن و بهزیستی روانشناختی۹۶
جدول۴-۳-۶-۱ نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر میزان درآمد و بهزیستی روانشناختی۹۷
جدول۴-۳-۶-۲ نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر میزان تحصیلات و بهزیستی روانشناختی۹۸
جدول ۴-۴ بهزیستی روانشناختی به تفکیک جنس والدین۹۹
جدول ۴-۵ بهزیستی روانشناختی به تفکیک محل سکونت۱۰۰