بانک نمونه سوالات آزمون های زبان MSRT-UTEPT-MHLE-TOLIMO-EPT-IELTS-PHD-TOEFL

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

 TOLIMO, EPT, UTEPT و MSRT

جزء آزمون های مورد تایید دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور جهت ارزیابی دانش زبان داوطلبین میباشد. به دلیل گستردگی منابع و زمان محدود داوطلبین، اغلب آمادگی برای این آزمون ها امری دشوار برای آنها میباشد.

امروزه زبان انگلیسی به یکی از نیازمندی‌های اصلی هر شخص تبدیل شده است و در اغلب مشاغل و تحصیلات دانشگاهی استفاده از این زبان و داشتن مهارت‌های کافی انگلیسی مورد نیاز است. گرفتن پذیرش در برخی دانشگاه‌ها و یا استخدام شدن در برخی مشاغل نیازمند کسب نمره کافی در آزمون زبان مربوط به آن دانشگاه‌ها یا سازمان‌ها است. در داخل و خارج آزمون‌های مختلفی برای تعیین توانایی‌ها و مهارت افراد در زمینه سطح سواد انگلیسی طراحی گشته‌اند که از جمله این آزمون‌ها می‌توان به آزمون TOLIMO, EPT, UTEPT و MSRT اشاره کرد.

آزمون MSRT،این آزمون زبان انگلیسی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود. آزمون MSRT، قبلا تحت عنوان MCHE، زیر نظر وزارت فرهنگ و آموزش عالی برگزار می شده است. این آزمون بسیار شبیه و نزدیک به آزمون های بین المللی زبان از جمله آیلتس IELTS، تافل TOFEL، PTE و غیره است. به این آزمون همچنین تافل کوچک هم می گویند.

 

در چند سال اخیر، به دلیل گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی، به‌ویژه دوره‌های دکتری، در داخل کشور و نقش قابل توجه زبان انگلیسی برای قبولی در این دوره‌ها، آزمون‌های مختلفی به منظور ارزشیابی توانمندی‌های زبان انگلیسی داوطلبین، در داخل کشور برگزار می‌شود. این آزمون­ها مهارت‌های خواندن و درک مطلب، واژگان، درک مطلب شنیداری و گرامر را مورد ارزشیابی قرار می‌دهند. دوره آمادگی آزمون­های ملی زبان انگلیسی با هدف آشنا کردن داوطلبین با آزمون و ارتقاء مهارت­های خواندن و درک مطلب، واژگان، درك مطلب شنیداری و گرامر زبان انگلیسی و آماده‌سازی داوطلبین شرکت­کننده در آزمون‌های تحصیلات تکمیلی داخل کشور برگزار می‌گردد.

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2836 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

حجم فایل:7,869 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل