آموزش جامع برنامه نویسی پایتون

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺درسی

 

این کتاب آموزش پایتون در  334 صفحه  با ترجمه سعید خالقی و علیرضا حق نیا  می باشد. با توسعۀ علم کامپیوتر و پیشرفتی که این علـم در عصـر حاضـر پیـدا کـرده اسـت، زبـانهـاي برنامه نویسی متعددي جهت ساخت برنامه هاي کاربردي مورد نیاز مردم طراحی شـدهانـد. ایـن زبـانهـا هم هروزه ساده تر و قدرتمندتر میشوند و مردم جهان هم بسته به قابلیتی که این زبانهـا دارنـد از آنهـا استفاده میکنند.
معمولاً هر یک از زبانهاي برنامهنویسی براي کاربرد خاصی طراحی شده است و تعداد زبانهاي همهمنظوره به نسبت کمتر است. از جمله زبانهایی که جهت آموزش برنامهنویسی به مبتدیان استفاده شده است، «بیسیک» میباشد. با اینکه این زبان ویژة مبتدیان طراحی شده بود اما طـولی نکشـید کـه زبان «پاسکال» در این جهت مورد استفاده قرار گرفت و جایگزین آن شد. پاسکال قـدرت خـوبی دارد و جهت آموزش کامپیوتر به مبتدیان هم مناسب است، اما تا زمانی که زبانی به نام «پایتون» پا به عرصـه نگذارد.
نحوة نگارش مناسب، سادگی، قدرت و انعطافپذیري فـوقالعـادة پـایتون بـه حـدي اسـت کـه علیرغم خصوصیات زبان پاسکال و حتی زبان قدرتمندي چون C، روز بـه روز بـر محبوبیـت آن افـزوده میشود. پایتون علاوه بر تمام خصایصی که زبانهایی چون پاسـکال و C دارنـد خصوصـیت بسـیار مهـم دیگري هم دارد و آن شیءگرا بودن پایتون است. زبان قدرتمندي چون C++ که یک زبان شیءگرا است و از آن براي برنامهنویسیهاي پیشرفته استفاده میشود، هماکنون با ورود پایتون به عرصۀ برنامهنویسی در رقابت با این زبان قرار گرفته است، بـه طـوريکـه برنامـهنویسـان پـایتون ادعـا دارنـد تقریبـاً تمـام برنامههایی که به زبان ++C نوشته میشود را میتوان در پایتون با سادگی بیشتر و در مدت زمان بسیار کوتاهتري پیاده سازي کرد.

 

آموزش جامع برنامه نویسی پایتون

در این کتاب برنامه نویسی پایتون  خواهید خواند:

فصل اول: روش برنامه نویسی
فصل دوم: متغیرها، عبارات و دستورات
فصل سوم: توابع
فصل چهارم: شرطی و بازگشت
فصل پنجم : توابع نتیجه دار
فصل  ششم: تکرار
فصل هفتم: رشته ها
فصل هشتم: لیست ها
فصل نهم : چندتایی ها
فصل دهم: دیکشنری ها
فصل یازدهم: فایل ها و اعتراضه
فصل دوازدهم: کلاس و اشیاء
فصل سیزدهم: کلاسها و توابع
فصل چهاردهم: کلاسها و متدها
فصل پانزدهم: مجموعه هاي اشیاء
فصل شانزدهم: وراثت
فصل هفدهم: لیست هاي پیوندي
فصل هجدهم: پشته ها
فصل نوزدهم: صف ها
فصل بیستم: درختها
فصل بیست و یکم: از این پس، پایتون
محیط های  برنامه نویسی پایتون
خطاهاي برنامه نویسی پایتون

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺درسی

تعداد مشاهده: 2328 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 334

حجم فایل:12,890 کیلوبایت

 قیمت: 85,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل