کتاب اسرار ماوراء

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

چکیده کتاب:
کتاب اسرار ماوراء در مورد خاطراتی از یک استاد معنوی است که توصیه هایی اخلاقی در مورد ماورالطبیعه به نویسنده کتاب کرده است و او نیز با نوشتن آنها، این توصیه ها را در اختیار دیگران قرار داده است. این کتاب نه تنها برای علاقمندان به مسائل ماورایی میتواند مفید و آموزنده باشد بلکه برای افراد عادی نیز که به آگاهی و اخلاقیات اهمیت میدهند حاوی نکات ارزشمندی است.
همچنین کسانی که قصد دارند در زمینه ماوراطبیعه به تحقیق و تمرین بپردازند با خواندن این کتاب از خطرات آگاه میشوند و می توانند تصمیمات بهتری در این راه بگیرند.

در بُرشی از کتاب ” اسرار ماوراء ” می خوانیم :
فعالیت در ماوراء را به این خاطر انتخاب کردم چون برخلاف کارهای دیگر ، در این حیطه ، پول و امکانات ، تأثیر کمی دارند و خود فرد اهمیت بالاتری دارد .

برای پیشرفت در آن حتما لازم نیست امکانات و ثروت داشت . حالا اگر در این زمینه کسانی باشند که آن ها توانایی مرا نداشته باشند اما پول ، امکانات و پارتی داشته باشند چه ؟

استادم گفت سوال مهمی پرسیدی . داشتن پول ، امکانات و پارتی این ها مانند مُسکن است و تأثیر دائمی ندارند . ممکن است این افراد مدتی موفق شوند اما خیلی زود فراموش می شوند . سرانجام آن چیزی که حقیقی و ناب است باقی می ماند و روز به روز ، تأثیر و نفوذش بیشتر می شود .

سعدی و حافظ برای کارشان تبلیغات نکردند و در زمان خودشان کسی قدرتشان را نمی دانست . نظامی پنجاه بار چله نشست تا به موفقیت رسید . وی توانست یک اثر ناب و باارزش از خودش برجای بگذارد . این ها سرانجام از خفا بیرون آمدند و عالمگیر شدند .

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2285 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 52

حجم فایل:1,176 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل