کتاب ۵۰ نکته سیستم سازی کسب و کار

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

کتاب ۵۰ نکته کلیدی ” سیستم سازی کسب و کار ” تقدیم مدیران و علاقمندان می شود .

از متن کتاب :
– اگر چه میلیون ها کسب و کار بزرگ و کوچک در سراسر جهان وجود دارد اما فقط تعداد کمی از آن ها موفق می شوند به اهداف بلند خود دست پیدا کنند . آیا می دانید با سیستم سازی کسب و کار می توان حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد هزینه های کسب و کار را کاهش داد ؟
– شما با یادگیری سیستم سازی کسب و کار خواهید توانست اکثر امور مربوط به کسب و کارتان را از خود مستقل کنید و تأثیر آن را می توانید در نظم کارمندان ، میزان فروش و … ببینید .
– سیستم ، مجموعه ای از اجزای مرتبط است که با همکاری هم ، اهداف مشخصی را دنبال می کند .
– اگر اجزاء یک تیم یکسان فکر کنند سیستم تشکیل نمی شود . پس باید به دنبال این باشیم که اعضای تیم متفاوت فکر کنند . بنابراین باید به دنبال ایجاد چالش باشیم . بهترین تیم ها ، تیم هایی هستند که اعضاء آن متفاوت فکر کنند .
– اجزای سیستم با یکدیگر در ارتباط و تعامل هستند و بر روی یکدیگر تأثیر می گذارند .

– سازمان های بیمار مشابه خودروهای خسته هستند . به طور مرتب اشکالات مختلف را در بخشهای مختلف سازمان می بینیم . سازمان سالم دارای سیستم صحیح مانند خودرویی است که تمام قطعات آن به طور درست ، وظایف خود را انجام می دهد .
– اگر یک عضو تیم از تیم خارج شود سیستم تیم از بین می رود . اگر با حذف و خروج یک یا چند نفر از تیم اتفاقی نمی افتد یعنی سیستم درست چیده نشده است.
– معمولا سیستم ها مرز دارند ولی در واقع این طور نیست . بیرون سیستم بر داخل سیستم موثر است . حتی ساعات کاری عوتاملی مثل گرما و سرما بر روی دقت آن اثر می گذارند .

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 1462 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:2,311 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل