کتاب عتیقه شناس

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

کتابی را که در دست دارید یکی از آثار برجسته نویسنده اسکاتلندی / انگلیسی سر والتر اسکات است که ترجمه آن برای اولین بار در زمره آثار کلاسیک این نویسنده ، بخوانندگان فارسی زبان تقدیم میگردد.
این کتاب از زمان اولین چاپ خود که حدود دویست سال پیش بوده بارها و بارها در کشورهای انگلیسی زبان بچاپ رسیده و این ترجمه از روی قدیمی ترین نسخه کتاب که در دانشگاه هاروارد نگهداری میشود ، انجام گردیده است. 

داستان کتاب مربوط به جوانی تحصیل کرده و مبادی آداب میشود که بدلایلی از جامعه نجیب زادگان انگلستان خود را جدا کرده و به شمالی ترین بندر مسکونی اسکاتلند پناه میبرد.

شغل اصلی مردم در این نقطه دور افتاده ، ماهیگیری بوده که بخاطر عوامل جوی نامناسب شغلی بسیار سخت و خطرناک محسوب میشده است.

در میان این مردم سخت کوش و محروم، خانواده های معدودی هم زندگی میکنند که از رفاه خوبی برخوردار بوده و در خانه های بزرگ و قلعه های اشرافی ساکن هستند.

ورود این جوان به این بندر دور افتاده ، در مردم محلی هیجانی را سبب میشود و همه سعی در این دارند که از راز او پرده برداشته و علت آمدن او را به این نقطه بد آب و هوا درک کنند.

اولین شخصی را که به بعنوان دوست برای خود انتخاب میکند مرد میانسالی است که علاقه زیادی به مسائل عتیقه شناسی داشته و تمام وقت خود را به جمع آوری عتیقه جات میگذراند.

این دو نفر بدون اینکه از خود اختیاری داشته باشند ، رفته رفته به دسیسه ها و شایعه پراکنی محلی کشیده شده و مرد جوان که از زندگی در شهرهای بزرگ گریخته و به آنجا فرار کرده بود زندگی خود را مانند کلافی سر در گم یافته و دچار افسردگی شدید میشود.

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2161 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 264

حجم فایل:6,189 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
برچسب ها: کتاب عتیقه شناس