کتاب جاذبه های توریستی مشهد تألیف آیتوریسما

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

کتاب جاذبه‌های توریستی مشهد تألیف آیتوریسما، یکی از مجموعه کتاب‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران می‌باشد که عکس‌های ارسالی عکاسان و هنرمندان را از مکان‌های دیدنی و توریستی شهر مشهد گردآوری کرده. به همراه توضیح مختصر از هر مکان و آدرس آن در ۵ دسته بندی زیر ارائه می‌کند:

– مکان‌های مذهبی
– آثار تاریخی
– جاذبه‌های طبیعی
– مکان‌های تفریحی
– موزه‌ها

از متن کتاب :
پارک کوهسنگی یکی از زیباترین نقاط دیدنی مشهد است که در حاشیه جنوبی شهر واقع شده . در جلوی این تپه ، خانه ای ییلاقی با استخری بزرگ ساخته شده که منبع تأمین این استخر از آب های زیر زمینی یا همان قنات محدوده گناباد می باشد .

پارک جنگلی وکیل آباد
وکیل آباد یکی از بلوارهای مشهد است که پس از بلوار ولیعصر در شهر تهران ، بزرگ ترین بلوار شهری ایران محسوب می شود . این پارک دقیقا در فاصله ۸ کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد . پارک جنگلی وکیل آباد به دلیل داشتن رودخانه های فصلی و لندسکیپ بی نظیر در طول سال میزبان بازدید کنندگان بسیاری از سراسر جهان است .

پارک ملت
پارک ملت در شهر مشهد قرار گرفته و درون آن یک شهربازی قرار دارد . این پارک در سال ۱۳۴۳ در خارج از شهر ساخته شد اما با گذشت سالیان با توجه به گسترش شهر مشهد ، این پارک اکنون در جبهه غربی شهر قرار گرفته . پارک ملت مشهد دارای یک شهربازی درون خود است . طراحی این باغ بر عهده دو مهندس و طراح انگلیسی در طول دوره پهلوی و در نتیجه تحت تأثیر باغ های سبک انگلیسی می باشد . به همین دلیل معماری پارک به صورت نامنظم است .

پارک جنگلی طرق که در نزدیکی مشهد قرار گرفته امکانات رفاهی و تفریحی متعددی برای اقامت دارد . پارک جنگلی طرق یا کمپ غدیر با مساحتی معادل ۱۸۰ هکتار در نزدیکی بزرگراه کلانتری قرار گرفته . این مجموعه اتراق که در قسمت جنوبی میدان غدیر واقع شده از شهر کمی فاصله دارد . امکانات رفاهی و تفریحی متعددی در این مجموعه اقامتی گنجانده شده است .

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2124 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 67

حجم فایل:25,328 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل