دانلود کتاب کنیل وورث

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

کتابی را که در دست دارید هفتمین کتاب از سری ادبیات کلاسیک بوده که در حدود دویست سال پیش توسط سر والتر اسکات نوشته شده . اکنون برای اولین بار بزبان فارسی ترجمه و در دسترس خوانندگان فارسی زبان قرار میگیرد.
این کتاب مقطعی از تاریخ انگلستان را در حوالی قرن شانزدهم در زمان سلطنت الیزابت اول به تصویر می کشد.

داستان کتاب مربوط به دختری می شود که در منطقه ‘ دوون ‘ در نزدیکی جنگل بزرگی در خانه قدیمی با پدر خود زندگی میکرده است.

 این دختر به تصدیق تمام مورخان از زیبائی خارق العاده ای برخوردار بوده . دختر زیبا فریب مردی را میخورد که او را برای آشنا کردن با ارباب اشراف زاده اش در نظر می گیرد.

دختر جوان گول ظاهر فریبنده و تجملات اشرافی لرد بزرگزاده را خورده . درخواست ازدواج او را بدون اینکه با پدر خود مشورت نماید قبول میکند.

این سرآغاز یک سلسله ماجرا و حوادثی میشود. حوادثی که نظیر آن در هیچ دوره ای در انگلستان تکرار نشده است. لرد جوان شدیدا مورد توجه ملکه بوده . شایعه ازدواج او با ملکه زبان به زبان میگردد .

از ترس اینکه مبادا مقام فعلی خود را در دربار از دست داده همسر جوان خود را در یک خانه قدیمی پنهان کرده . ازدواج خود را با او کاملا پنهان نگاه میدارد.

این داستان واقعی با قلم جادوئی والتر اسکات برشته تحریر در آمده . تاثیر زیادی در ادبیات قرن نوزدهم اروپا داشته . در سال ۱۸۲۲ ویکتور هوگو و الکساندر سومه پس از کسب اجازه از سر والتر اسکات یک نمایشنامه در پنج پرده بر اساس این کتاب نوشتند.

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 1553 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 304

حجم فایل:6,991 کیلوبایت

 قیمت: 85,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
برچسب ها: کتاب کنیل وورث