کتاب سئو + تجربه کاربری = موفقیت

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

امروزه یکی از شگردهای جالب سئو بهبود تجربه کاربری یا همان user experience یا بطور خلاصه ux است. بسیاری از کسانی که به تازگی وارد مقوله سئو یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شده‌اند احتمالاً چندان از گذشته آن باخبر نیستند .

اما سئوکاران با تجربه و قدیمی خوب می‌دانند که در روزهای خوب قدیم، سئو تا این اندازه پیچیده و مشکل نبود. کاش الان هم شاهد چنین روند ساده و پیش پا افتاده‌ای بودیم.

در منتخبی از کتاب ” سئو + تجربه کاربری = موفقیت ” می خوانیم :

عنوان ها ( h1 – h2 – h3 – h4 – h5 – h6 ) باید به خواننده و موتورهای جستجو نشان بدهد که محتوای پاراگراف یا بخش شما در چه موردی است . یک سلسله مراتب منطقی از محتوا را نشان دهد .

نیز زمانی که کاربر در صفحه سرگردان می شود این عناوین او را به مسیر خودش برمی گردانند . در واقع عنوان ها به نوعی راهنمای کاربر و موتور جستجو تلقی می شوند .

این نکته مهم را آویزه گوشتان کنید که ما مجازیم تنها و تنها از یک تگ h1 در صفحه خود استفاده کنیم تنها h1 است که اجازه می دهد کاربر و موتور جستجو از موضوع اصلی صفحه مطلع شوند و بر آن تمرکز کنند . پس لطفا هم موتور جستجو و هم کاربر بیچاره را سردرگم نفرمائید .

به طور معمول تگ های h1 اولین تکه از یک محتوا می باشند و جایی در بالای صفحه قرار دارد . تگ های h1 مانند عنوان یک کتاب هستند .

یک عنوان برای تمام صفحات کتاب ، ما هم برای یک صفحه از سایتمان تنها یک عنوان اصلی نیاز داریم . این نکته را بگویم که افزودن کلمات کلیدی در کنار تگ h1 در رتبه بندی سایت ها نقش موثری را ایفا می کند .

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2098 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:609 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل