بخشی از کتاب تقویم انگیزشی _ معجزه ی برنامه ریزی

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

پیشگفتار نویسنده :
با توجه به وب سایت و کتاب های مختلف دیگر راهکار و راهبرد های کسب موفقیت راز نیستند! و همه ی افراد آنها را می دانند ولی اغلب آن را نادیده می گیرند. این کتاب به صورتی طراحی شده است که بصورت ساده و کاملا عَمَلی بتوانید به اهداف و برنامه هایتان برسید. هدف من از نگارش این کتاب، بهبود و رشد فردی در همه ی جنبه های زندگی تان است. در این کتاب به پیدا کردن رسالت و اهداف، برنامه ریزی کردن، ایجاد و یا تغییر عادات، سحرخیزی، ورزش کردن، مطالعه داشتن، شکرگزاری و مدیتیشن روزانه، ثبت فعالیت ها و در نهایت ارزیابی روزانه خود بصورت کاملا ساده و کاربردی اشاره کردم.

همچنین با طراحی چک لیست های برنامه ریزی منحصربفرد، کاری کردم که بتوانید به همه ی ابعاد زندگی از جمله موارد ذکر شده توجه داشته باشید . بتوانید در همه ی ابعاد زندگی خود رشد و پیشرفت داشته باشید.

کتاب پیش رو بخش های مختلفی دارد، شامل؛

در بخش اول مختصرا به نحوه شکل گیری این تقویم، نظرات و تجربیات افراد در استفاده از تقویم پرداخته ام . در نهایت اینکه چرا این کتاب برای شما مفید است می پردازم.

در بخش دوم؛ اجزای اصلی تقویم را تشریح کردیم که شامل اهداف اصلی زندگی شخصی شما و هفت کار کوچک و اجباری که برای رشد همه جانبه شما موثر است می پردازم.

در بخش سوم؛ تکنیک های مهم و کاربردی به شما آموزش می دهم که در طول مسیر رسیدن به اهداف، سرعت بیشتری داشته باشید.

در بخش چهارم؛ ده گام برای پیدا کردن رسالت شخصی و اهداف را به شما آموزش می دهم

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2184 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 76

حجم فایل:3,897 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل