کتاب پیچ استارت آپ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

کتاب پیچ استارت آپ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی اسلایدهایی می‌پردازد که شما به وسیله‌ی آن ایده و محصول خود را به سرمایه‌گذاران معرفی می‌کنید تا آن‌ها روی پروژه‌ی شما سرمایه‌گذاری کنند.

در بُرشی از کتاب” پیچ استارت آپ چیست ” می خوانیم :
رقبا
در هر کسب و کاری باید رقبای ضعیف و قوی خود را بشناسید . بی شک برای رقابت با قوی ها باید محصول شما ویژگی و کیفیت بالاتری داشته باشد . نیز باید رقبای اصلی خود را به سرمایه گذاران معرفی کرده . محصول شما باید ویژگی منحصر به فردی داشته تا بتواند رقابت کند .
منابع مالی
در بخش بعدی از فرم های پیچ استارت آپ باید برنامه مالی جامع ۳ تا ۵ ساله به سرمایه گذاران ارائه دهید . صداقت مهم ترین فاکتور برای موفقیت است .

لذا از ارائه آمار غیرواقعی خودداری کنید . ارائه برنامه مالی باعث دید بهتر سرمایه گذاران نسبت به شما می شود.
چگونه یک پیچ استارت آپ موفق ارائه کنیم ؟
تحقیقات نشان دهنده اینست که سرمایه گذاران حدوداً ۴ دقیقه برای هر پیچ دک وقت می گذارند . در این زمان کوتاه برای قانع کردن سرمایه گذاران باید اسلایدهای شما قوی باشد .

برای این منظور به نکات زیر توجه کنید :

پیچ دک را با محصول آغاز نکنید
شاید جالب باشد اسلایدهایتان را با محصول ویژه شروع کنید . اما جالب است بدانید تمامی کسانی که اینگونه شروع کرده اند با شکست مواجه شده اند . تحقیقات نشان دهنده اینست که زمان معرفی محصول در پیچ دک های موفق حدود ۲ دقیقه است .

اگر در اسلایدها بیش از موارد دیگر به معرفی محصولاتتان بپردازید سرمایه گذاران را گیج خواهید کرد . باید در اسلایدها دید کافی راجع به بازار و رقبا در اختیار سرمایه گذاران بگذارید .

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2164 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:830 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل