کتاب داستان های کوتاه پارادوکس

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

فهرست مجموعه داستان های ” پارادوکس ” :
مقدمه
تنهایی
چون روح
شغل خانوادگی
دام
انتقال سریع
مار و مسافر
تبسم انتقام
تصادف

در داستان ” دام ” می خوانیم :

سفینه مسافرتی X1002 پس از خارج شدن از جو مریخ و تکانهای شدید . آرام گرفت . کاپیتان از طریق بلندگو اعلام کرد . تمام سفینه سالم است و هیچ مشکلی برای ادامه مسیر پیش بینی شده وجود ندارد .

لوریس نزدیک انبار سفینه بر روی صندلی کنار پنجره نشسته بود و هم زمان به گذشته و آینده فکر می کرد . لوریس از آن خانواده های مهاجر ساکن مریخ بود که ١٠٠ سال قبل با سرمایه هنگفت بانک شخصی پدرش قبل از جنگ جهانی چهارم کره زمین ، راهی سیاره مریخ شده بودند .

اما رفاهی که در زمین داشتند در سیاره مریخ هیچ وقت بدست نیامد و خانواده تمام سرمایه اش را در مدت کوتاهی از دست داد . به ناچار تمام اعضای خانواده در معادن استخراج شرکت روبوک مشغول به کار شدند .

درآمد بسیار پایین نسبت به هزینه های زندگی در سیاره سرخ باعث شد پدر و چند نفر از دوستانش تصمیم به تاسیس یک گروه مخالف سیستم اداره سیاره بگیرند .

در این زمان در جای جای مریخ صدای اعتراضات نسبت به وضع موجود بصورت خشونت های پراکنده اشخاص و گروه های معترض شکل گرفته بود . با کمی تامل می توانستی به نظمی در عین بی نظمی اعتراضات پی ببری . ولی در آن موقع هیجان احساسات معترضین نمی گذاشت به نوع اعمال و تبعات رفتارشان فکر کنند .

پس از سرکوب شدن گروه های معترض و سرخوردگی مردم فقیر و زندانی شدن و اعدام برخی از رئسای آنها خفقان سرکوب هر نوع اعتراض باعث بوجود آمدن گروه های تبهکار خشن در سراسر سیاره گردید .. 

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2132 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 58

حجم فایل:1,006 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل