کتاب اهرم های موفقیت

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

به آسانی فقط و فقط و فقط با خواستن به موفقیت برسید با برنامه ریزی و کمی تلاش .
ما در روزگاری زندگی می کنیم که اهمیت وجود اعتماد بنفس برای پیشرفت کردن بسیارضروری است و همگی ما بسیار تحت تاثیر اخبار و رسانه هایی هستیم که چیزهایی به غیر از زندگی ما به هر چه ربط داشته باشند می گویند قرار داریم . ما بایستی همانند دیگر انسان های موفق بتوانیم به اهداف و خواسته هایمان دست یابیم . حتما این سوال برایتان بوجود آمده , چگونه ؟ و در چه مدت ؟

پاسخ این سوال را من به شما می دهم و این راه حل شگفت انگیز چیزی نمی باشد جز خواستن با وجود برنامه ریزی و عمل کردن به کار هایی که ما را به هدفهایمان نزدیک تر می کنند .

اما پاسخ سوال چیست ؟ پاسخ اینجاست ! در جواب چگونه باید بگویم : به شما بستگی دارد . اگر راستش را بخواهید بدانید به تلاش کردن شما بستگی دارد و در جواب سوال در چه مدت هم باید بگویم به تلاش کردن شما بستگی دارد و میزان فعالیتی که برای رسیدن به اهدافتان در طول روز انجام می دهید .

رمز موفقیت و پیشرفت این است : شما باید مانند یک کوسه ای که در دنبال شکار است دنبال موفقیت و فرصت ها باشید و این دنباله روی را هرگز رها نکنید. چرا که با دلسرد شدن و بی خیالی کاری از پیش نخواهید برد . باید با آرواره های فرضی خود شما به جنگ با مشکلات و بدی ها بروید .

آنچه در کتاب ” اهرم های موفقیت ” می خوانیم :

مقدمه ۵
آشنایی با اهرم های موفقیت ۸
فصل یک اهرم آگاهی ۱۳
فصل دو اهرم برنامه ریزی ۲۲
فصل سه اهرم تصمیم گیری ۲۸
فصل چهار اهرم عمل کردن ۳۶
فصل پنج اهرم تقویت انرژی ۴۲
فصل شش اهرم آرامش درونی ۴۸
فصل هفت اهرم شخصیت کاریزماتیک ۵۲
نتیجه گیری ۵۵

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2118 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 100

حجم فایل:1,789 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل