کتاب آموزشی VMware Horizon View 8

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

یکی دیگر از نرم افزارهای فوق العاده شرکت VMware که برای مجازی سازی Desktop و نرم افزار برای کاربران ایجاد شده است View Horizon است. با این نرم افزار توانایی ایجاد سیستم عامل ها، Desktop و برنامه های مجازی را برای کاربران سازمان خود دارید که به علت متمرکز شدن کار هزینه ها بسیار کاهش پیدا خواهد کرد و مدیریت آن آسان تر خواهد شد.

در این نرم افزار به سادگی می توانید چندین دسکتاپ کاربر را مدیریت کنید . با استفاده از پروتکل های مشخص امنیت اطلاعات را برای شبکه خود به ارمغان آورید .

پروتکل هایی که در این بستر مورداستفاده قرار میگیرد RDP،PCoIP و Blast است که RDP مخفف Protocol Desktop Remote است که توسط شرکت مایکروسافت ایجاد شده . برای ارتباط Remote با سیستم عامل فیزیکی و یا مجازی است و پروتکل PCoIP که مخفف PC over IP است.

برای انتقال دسکتاپ، تصویر، صدا و برنامه، مورداستفاده قرار می گیرد که برای کاهش پهنای باند، بهینه سازی شده است در واقع در این پروتکل انتقال اطلاعات با سرعت بالا و با امنیت کامل انجام خواهد شد .

روش هایی که برای مجازی سازی Desktop وجود دارد به دو قسمت تقسیم می شوند:
RDS -1

VDI -2
یکی از نکات جالب توجه می توان به دو قابلیت Persistent و Persistent-Non اشاره کرد که اطلاعات کاربر در حالت Persistent حفظ خواهد شد. ولی در حالت Persistent-Non اطلاعات کاربر بعد از خروج آن به صورت کامل پاک خواهد شد.

نرم افزار View Horizon VMware شامل موارد زیر است:

۱- VMware vSphere Hypervisor (ESXi)
۲- VMware vCenter Server
۳- View Composer
۴- View Connection Server
۵- View Client
۶- VMware ThinApp
۷- View Persona Management
۸ – View Agent

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2217 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 160

حجم فایل:14,483 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل