کتاب یوگای خرد و فرزانگی ۱

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

درآمد
آثار سوامی شیواناندا به دلایل بسیاری در دنیای یوگا حائز اهمیت است . می دانیم که یوگا به دو مکتب شمال و جنوب طبقه بندی می شود . هر کدام از این دو مکتب بر احیا ابعادی از هنر و دانش های ودایی و یوگا همت گماشته اند . یوگای شمال ، بیشتر بر ابعاد انتزاعی و مطالعه ساحات لطیف نفس انسان پرداخته . مکتب یوگار جنوب تأکید بیشتری بر مطالعه ی اسرار جسم به عنوان زورق روان پرداخته است .

در هر حال شکی نیست که این دو مکتب بزرگ موید هم و پشت و روی یک سکه اند . سوامی شیواناندا بی شک یکی از برجسته ترین چهره های مکتب یوگای شمال تلقی می شود و با تربیت شاگردان برجسته و نگارش بیش از چهارصد جلد کتاب در آموزه های یوگا و دانتا نقشی پررنگ در احیا مکتب شمال و آموزه های یوگا دارد .

در میان آثار سوامی جی آثاری را می یابیم که با دقت به مطالعه و آموزش فنون یوگا پرداخته اند و شاهد ترجمه و نشر برخی از آن آثار تاکنون به زبان فارسی بوده ایم .

اما بسیاری از آثار ترجمه نشده ایشان به تحلیل ابعاد فلسفی و انتزاعی تفکر و خردورزی یوگا پرداخته است . اثر حاضر اولین ترجمه از آثار سوامی شیواناندا است که به فلسفه یوگا اختصاص دارد . و به همت آقایان منوچهر البرزی و مجتبی ولی بیگی که عمر خود را وقف تمرین ، پژوهش و آموزش یوگا کرده اند ، ترجمه شده است .

مطالعه اثر حاضر را به علاقمندان به یوگا و تعالیم ودایی توصیه می کنم .

از متن کتاب :
خدمت کن، عشق بورز، بخشش کن…

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 1421 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 248

حجم فایل:4,533 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل