کتاب فلسفه نیچه _ فلسفه قاره ای اروپا

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

فریدریش نیچه ( ۱۸۴۴ – ۱۹۰۰ ) بحث برانگیزترین فیلسوف جهان است . او همچنین بی وقفه جالب ترین فیلسوف جهان نیز هست . هیچ فیلسوف دیگری همچون نیچه که در بسیاری از زمینه ها و موضوعات ، مطالبی نوشته و نظراتش بدنام تر باشد وجود ندارد .

با این همه بدنامی ، در عین حال نیچه به دلیل انتقادات نافذ و مبارزات خستگی ناپذیر خود مشهور است . یک قرن نیچه به عنوان فیلسوفی که ممنوع بوده سلطنت کرده . فیلسوفی که صرفا ذکر نام وی باعث اذیت شدن بیشتر آنهایی می شود که نام او به گوششان می رسد .

ما دلایل این تأثیر نیچه بر افراد منطقی را کشف خواهیم کرد . در اکثر قریب به اتفاق موارد ، شهرت شرورانه وی شایسته نیست . در مواردی که سزاوار است شهرت وی با تمرکز توجه و دور از نگرانی هایش گمراه کننده بوده .

در نوشتن کتابی از این دست ، بار مضاعف معرفی خواننده به این فیلسوف جنجالی و جالب را حمل می کنم . و نشان می دهم که شهرت بد او نباید دلیلی بر نخواندن او باشد . من سعی می کنم با طرح هسته فلسفه اندیشه نیچه هر ۲ هدف را به یک طریق تحقق بخشم .

اکنون باید پذیرفت که معرفی اندیشه فلسفی نیچه دشوار است . زیرا ۲ مانع آشکار و اجتناب ناپذیر وجود دارد . اول صرفنظر از طیف وسیعی از موضوعات مورد بحث ، بسیاری از دیگر موارد قابل پوشش نیستند . نیچه گسترده ترین فیلسوف به استثنای ارسطو در سنت فلسفی غرب است . هیچ فیلسوف دیگری درباره موضوعات متنوعی که نیچه می نویسد ، نمی نویسد …

فهرست کتاب « فلسفه نیچه _ فلسفه قاره ای اروپا » :
پیشگفتار مترجم
سپاسگذاری ها
اختصارات
مقدمه نویسنده
۱٫ اخلاق
۲ . دین
۳ . نیهیلیسم
۴ . متافیزیک
۵ . حقیقت
۶ . منطق و معرفت شناسی
۷ . روانشناسی
۸ . اراده معطوف به قدرت
۹ . زندگی ، فضیلت ، سیاست
راهنمای مطالعه بیشتر
نمایه

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2140 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 221

حجم فایل:3,064 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل