پاورپوینت بیست نکته طلایی که دانش آموزان پایه دوازدهم و داوطلبین امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ بایستی بد

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

13-با توجه به تصحیح الکترونیکی،دقت نمایید که پاسخهای هر سوال را دقیقا در محل مشخص شده مربوط به همان سوال بنویسید و از نوشتن جواب در خارج از کادر مربوطه و نوشتن در حاشیه ها، کناره ها و پایین پاسخبرگ اکیدا خودداری نمایید.

📌همچنین به هیچ عنوان از پشت پاسخبرگها برای پاسخگویی استفاده ننمایید.

 

14- چنانچه بهر دلیلی فضای کافی برای پاسخگویی نداشتید و یا مشکلی برای پاسخبرگتان ایجاد شد و نیاز به پاسخبرگ اضافی و یا تعویض پاسخبرگ داشتید،مراتب را به مسئولین حوزه اطلاع دهید تا نسبت به ارایه پاسخبرگ اضافی مخصوص و شخصی سازی شده،اقدام لازم صورت پذیرد.

📌اینکار مستلزم تنظیم صورتجلسه و تایید مسئولین حوزه می‌باشد و ممکن است کمی زمانبر باشد.

 

15- با توجه به اسکن پاسخبرگها،دقت نمایید که پاسخهای خود را با خط خوش ،خوانا و بصورت دقیق،واضح ،گویا و رسا بنویسید و از پراکنده نویسی و نوشتن توضیحات اضافی خودداری نمایید.

 

16-  با توجه به اینکه پاسخبرگها در مناطق و استانهای دیگری تصحیح خواهد شد،لذا از نوشتن کلمات و اصطلاحات خاص گویشهای محلی و منطقه ای در پاسخ دادن اجتناب ورزید.

 

 

 

17ـ قبل از تطبیق عکس توسط ناظر و همچنین امضای لیست حاضرین در آزمون ، جلسه آزمون را ترک نکنید .

 

18ـ برگه های پاسخبرگ را فقط به مسئول مربوطه تحویل داده و در صورت نداشتن آزمون بعدی ، حتما کارت ورود به جلسه خود را به همراه پاسخبرگها تحویل دهید .

 

19- درصورتیکه بنا بدلایل موجه امکان شرکت در امتحان یا امتحانات مربوطه را نداشتید،بهتر است در اولین فرصت مستندات و مدارک خود از جمله گواهی پزشکی و... را به مسئولین حوزه ارایه نمایید.در غیراینصورت برای شما غیبت غیرموجه ثبت شده و نمره شما در آن درس صفر منظور میشود.

📌نکته:برای غایبین موجه در امتحانات نهایی امکان شرکت مجدد در همان نوبت وجود ندارد و صرفا داوطلب میتواند در نوبت بعدی در آزمون مربوطه شرکت نماید.

 

20- فریب سایتها،کانالها و افراد سودجو را نخورید و به فکر هرگونه تقلب و بهمراه داشتن و یا استفاده از تلفن همراه و وسایل ارتباطی در سرجلسه آزمون نباشید.

📌تقلب و خصوصا تلفن همراه خط قرمز امتحانات است و میتواند محرومیتهای بسیار شدیدی برای شما داشته باشد.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

تعداد مشاهده: 1762 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:940 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل