معرفی ونقد کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی مشخصات کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

چگونه می‌توان ارتباط را در یک رابطه بهبود بخشید؟

کارهای بسیار کوچکی وجود دارند که زنان و مردان می‌توانند برای بهبود خطوط ارتباطی خود انجام دهند اما یکی از موارد ارتباطات کلاسیک بین این دو جنسیت اغلب زمانی رخ می‌دهد که زنان در هنگام برقراری ارتباط با مردان روراست نیستند.

یک داستان قدیمی درباره برقراری ارتباط زن و مرد وجود دارد که کاملاً این موضوع را به تصویر می‌کشد که چگونه عدم روراست بودن باعث ایجاد سوء تفاهم می‌شود. یک زن و مرد در خیابان رانندگی می‌کنند.

زن به سمت بستنی فروشی اشاره می‌کند و می‌گوید: «ببین، بستنی فروشی بازه.» مرد می‌گوید: «بله، همینطوره.» و سپس به رانندگی خود ادامه می‌دهد.

عصر همان روز، زن با ناراحتی به همسرش می‌گوید: «چرا وقتی برای باز بودن بستنی فروشی واکنش نشان دادم، متوقف نشدی؟» مرد با سردرگمی می‌گوید: «من هرگز نشنیدم که بگی برای خوردن بستنی متوقف بشیم!» این یک مثال پیش پا افتاده است، اما نمونه‌ای است که نشان می‌دهد چرا باید خیلی روراست و رُک حرف خود را زد، مثلاً می‌توان گفت: «دلم بستنی می‌خواد.»

اگر زنان بتوانند صحبت خود را مستقیم‌تر و روراست‌تر بیان کنند، انگیزه گفتن سؤال می‌تواند مؤثرتر واقع شود. این نمونه‌ای از ارتباط مستقیم است که به هر دو طرف اجازه می‌دهد تا با وضوح بی

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

تعداد مشاهده: 1031 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: پاورپوینت

تعداد صفحات: 60

حجم فایل:5,157 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل