دانلود کتاب بازاریابی صنعتی فدتار
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
کتاب بازاریابی صنعتی آماده برای دانلود است.
مولف: میلیند فدتار
ترجمه: دکتر ناصر آزاد، حامد بختیاری، امیر بیگدلی
فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا بر روی گوشی، لپ تاپ و ...
تعداد صفجات: 334
کیفیت: عالی
دانلود نمونه
معرفی
تقریباً در همه دنیا شرکتها از طریق بهکارگیری تکنیکهای مهندسی، مزیتها، منابع و در راس آن دانش و تلفیق آنها با هم صدها کالا و برند صنعتی تولید میکنند که به ناچار در رقابت قرار گرفته و باید بازاریابی شوند.
بنابراین بهنظر میرسد نقشه صنعتی همواره در حال تغییر و از حالت قطبی به حالت شبکهای تبدیل شده است. پیشرفت فناوری، کاهش شکاف درآمدی، دانش مردم، توجه به محیط زیست به عنوان یک پارامتر جهانی و ویژه، مهندسی رفتار مشتریان صنعتی و غیره عوامل حرکت به سمت بازاریابی در بازارهای صنعتی مورد نظر هستند.
فهرست
فصل 1. مروری بر اصول بازاریابی
فصل 2. مفهوم بازاریابی صنعتی
فصل 3. محیط بازاریابی صنعتی
فصل 4. جمع آوری اطلاعات بازاریابی
فصل 5. رفتار خرید سازمانی
فصل 6. تقسیم بندی بازار، بازار هدف و جایگاه یابی در بازاریابی صنعتی
فصل 7. مدیریت آمیخته محصول
فصل 8. مدیریت آمیخته قیمت
فصل 9. مدیریت کانال های بازاریابی
فصل 10. مدیریت ارتقای بازاریابی
فصل 11. مذاکرات در معاملات فروش
فصل 12. مدیریت مشتریان کلیدی
فصل 13. کنترل بازاریابی
فصل 14. آمیخته بازاریابی برای بازاریابی پروژه
فصل 15. شرایط بازرگانی معمول
فصل 16. اسناد تجاری پرکاربرد