دانلود کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برند ریس

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برند آماده برای دانلود است.

مولف: اَل ریس، لورا ریس

ترجمه: منیژه شیخ جوادی (بهزاد)

فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا بر روی گوشی، لپ تاپ و ...

تعداد صفحات: 196

کیفیت: عالی

دانلود نمونه

معرفی 

کتاب «22 قانون تغییرناپذیر برند» درباره‌ی اصول و قواعد برندسازی و جایگاه سازی نام یک شرکت یا کسب‌ و کار است.

تعاریف زیادی درباره‌ی برند گفته شده ولی به طور کلی برند تصور مخاطب از یک شرکت است به روایتی برند تداعی‌کننده‌ی هویت و اعتبار یک سازمان است. 

برندها در ذهن افراد می‌مانند و ممکن است آن‌ها را یاد راحتی، آرامش، هیجان و یا حتی مسائلی همچون دزدی و بدقولی بیندازند. برند به طور کلی در طول زمان ایجاد می‌شود و در میان مردم به شهرت و مقبولیت می‌رسد.

قهرست

1- قانون گسترش (توسعه) - شورولت

2- قانون اختصار - قهوه استارباکز

3- قانون معروفیت - بادی شاپ

4- قانون تبلیغات - لاستیک گودیر

5- قانون واژه - فدرال اکسپرس

.

.

.

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 1622 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

حجم فایل:13,755 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل