دانلود کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برند ریس
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برند آماده برای دانلود است.
مولف: اَل ریس، لورا ریس
ترجمه: منیژه شیخ جوادی (بهزاد)
فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا بر روی گوشی، لپ تاپ و ...
تعداد صفحات: 196
کیفیت: عالی
دانلود نمونه
معرفی
کتاب «22 قانون تغییرناپذیر برند» دربارهی اصول و قواعد برندسازی و جایگاه سازی نام یک شرکت یا کسب و کار است.
تعاریف زیادی دربارهی برند گفته شده ولی به طور کلی برند تصور مخاطب از یک شرکت است به روایتی برند تداعیکنندهی هویت و اعتبار یک سازمان است.
برندها در ذهن افراد میمانند و ممکن است آنها را یاد راحتی، آرامش، هیجان و یا حتی مسائلی همچون دزدی و بدقولی بیندازند. برند به طور کلی در طول زمان ایجاد میشود و در میان مردم به شهرت و مقبولیت میرسد.
قهرست
1- قانون گسترش (توسعه) - شورولت
2- قانون اختصار - قهوه استارباکز
3- قانون معروفیت - بادی شاپ
4- قانون تبلیغات - لاستیک گودیر
5- قانون واژه - فدرال اکسپرس
.
.
.