دانلود کتاب حس برند لیندستروم ترجمه عالی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

کتاب عالی حس برند: برندهای قدرتمندی از طریق حسهای بینایی، لامسه، بویایی، چشایی، و شنوایی بسازید - برای دانلود آماده است.

مولف: مارتین لیندستروم - از برجسته ترین افراد فعال در حوزه برندینگ

ترجمه: مریم عبدلی، زهرا ملازاده اردکلو - زیر نظر دکتر بهرام خیری

با پیشگفتاری: از پرویز درگی - مدرس دانشگاه، مشاور و محقق بازاریابی

فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا بر روی گوشی، لپ تاپ و ...

تعداد صفحات: 256

کیفیت: عالی

دانلود نمونه

معرفی

در عصر رقابت هر چقدر جلوتر می‌رویم، اهمیت برند و نقش آن در موفقیتهای کسب‌و‌کار بیشتر می‌شود. قبلاً در شناساندن بنگاههای اقتصادی و برندینگ آنها از بین حواس پنجگانه‌ی انسان، دو حس بینایی و شنوایی مورد توجه قرار می‌گرفت و اگر این دو رویکرد با هم به کار گرفته می‌شدند، هم‌افزایی ایجاد شده حاصلی نظیر 5 = 2+2 را ایجاد می‌کرد. در کتاب “حس برند”، تأکید بر این است که سایر حواس نیز تأثیرات و کارکردهای فزاینده‌ای در روح و روان و قلب مشتریان خواهند داشت و اگر بتوانیم از تمام حواس بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه بهره بگیریم آنگاه تأثیر X = 2+2+2+2+2 عددی را حاصل می‌کند که تأثیرات آن اتصال قویتری بین فرستنده و گیرنده است. بدیهی است که با پیوندهای عاطفی حاصل از تعامل حواس مختلف، تطبیق بین ادراک و واقعیت بهینه‌ می‌شود. یادمان باشد حواس ما وسیله‌ی پیوند ما به حافظه هستند.

فهرست

پیشگفتار

پیشگفتار- فیلیپ کاتلر

نکات- تحقیق حس برند 

فصل 1- یک صنعت خانگی، حرفه ای می شود

فصل 2- برخی شرکتها آن را بهتر انجام می دهند

فصل 3- تمایز برند

فصل 4- حرکت از برند سازی 2 بعدی به سوی برندسازی 5 بعدی

فصل 5- تحریک، بهبود و اتصال: خلق یک برند حسی

فصل 6- اندازه گیری حواس

فصل 7- آیین برند: درسهایی که باید آموخت

فصل 8- برندسازی: دیدگاه کل نگر

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 292 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 256

حجم فایل:29,250 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل