دانلود کتاب بخش D

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رمان

کتاب بخش دی «Ward D» نوشته‌ی فریدا مک فادن است.

ژانر :جنایی 

زبان : فارسی

کتاب بخش دی «Ward D» نوشته‌ی فریدا مک فادن است. موضوع کتاب درباره‌ی بخشی از بیمارستان به نام «بخش دی» است؛ جایی که بیماران دچار اختلالات اعصاب و روان در آن نگهداری می‌شوند.

امی برنر دانشجوی سال سوم پزشکی است. در ابتدای داستان درحالی با او همراه می‌شوید که نگرانی از حضور در بخش دی به‌وضوح روی زندگی‌اش سایه افکنده است. برنر دانشجویی است که کار خود را خوب بلد است. این را از دیالوگی می‌توان فهمید که بین او و یک بیمار ردوبدل شد. زنی که بالاخره مشکل کم‌خوابی‌اش حل شده بود و برای تشکر تابلویی بسیار بزرگ از گربه‌‌‌‌ای که در گذشته داشت برای امی ‌آورد. برنر واقعاً نمی‌دانست باید با این تابلو و گربه‌ی عظیم داخل آن چه کند؟ اما مشکل تابلو، و پیدا کردن جای مناسب برای آن، در خانه‌ی کوچکش، در مقابل نگرانی او از ماندن در بخش دی اصلاً به حساب نمی‌آمد. امی آن‌قدر مضطرب بود که پزشک بیمارستان و همین‌طور دوستش کاملاً متوجه شدند، اما هیچ‌کدام نمی‌دانستند نگرانی او فقط یک ترس ساده نیست و ریشه در ماجرایی دارد که به گذشته مربوط می‌شود.

نویسنده هم‌زمان با زمان حال، شما را به هشت سال گذشته خواهد برد و از ماجرایی که در آن زمان برای امی اتفاق افتاده بود پرده برمی‌دارد. شما متوجه خواهید شد که چه اتفاقی برای این دانشجوی پزشکی افتاده که تا این حد او را نگران و مضطرب ساخته و سیزده ساعت در بخش دی را برایش تحمل‌ناپذیر کرده است.

تعداد صفحات 263

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رمان

تعداد مشاهده: 28 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 263

حجم فایل:3,464 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل