PDF نسخه کامل کتاب نسل چهارم بازاریابی نویسنده فیلیپ کاتلر - ستیاوان - کارتاجایا و ترجمه ایرانی و..

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

PDF نسخه کامل کتاب نسل چهارم بازاریابی

نویسندگان: فیلیپ کاتلر، ایوان ستیاوان، هرماوان کارتاجایا

مترجمان: حمیدرضا ایرانی و مصطفی اسماعیلی مهیاری 

موضوع

حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال

امروز، رسانه‌های اجتماعی بیش از تلویزیون بیننده دارد و مشتریان به جای اعتماد به تبلیغات برندها، به نظرات و تجربه‌ی یکدیگر اعتماد می‌کنند. فناوری، مشتریان را قدرتمندتر ساخته و میزان نفوذ آن‌ها در دیگران بیشتر شده است. این تغییرات باعث تغییر شیوه‌های بازاریابی شده‌اند. بنابراین کسب‌و‌کارها برای پشت سر گذاشتن چالش‌های بازاریابی نیاز به راهنما دارند.

کتاب «نسل چهارم بازاریابی»، به خواننده کمک می‌کند تا از بازاریابی سنتی به سمت بازاریابی دیجیتال حرکت کند. همچنین این کتاب روندهای فعلی و آینده‌ی بازاریابی را بررسی می‌کند. نویسندگان کتاب بعد از بررسی تغییرات علم بازاریابی راهکارهایی را برای سازگاری با این تغییرات به کسب‌و‌کارها معرفی می‌کنند.

مخاطبان اصلی کتاب، مدیر کسب‌و‌کارها، مدیران و محققان بازاریابی و دانشجویان هستند.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 36 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 264

حجم فایل:24,111 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل