پاورپوینت فارسی ششم درس نهم فارسی رنج هایی کشیدم که مپرس از صفحه66 تا73
توضیحات
فهرست مطالب:
بخش اول ویژه معلمان مدارس عادی خاص و کلاس های چند پایه
موضوع:چرا دانش آموزان
فنلاندی
سه بار در آزمون PISA
آزمونی استاندارد برای سنجش مهارتهای ریاضیات ، روخوانی وعلوم تجربی
در جهان اول شدند.
بخش دوم ویژه دانش آموزان
پاورپوینت فارسی ششم
درس نهم فارسی
رنج هایی کشیدم
که مپرس
از صفحه66 تا73
آموزش تصویری را جدی بگیریم
نسخه قابل ویرایش
همراه با تصاویر مرتبط
تعداد صفحات:30
درست همانند میکل آنژ
که فکر می کرد درون هر قطعه سنگ مرمر، کالبد فرشته ای محبوس شده است .
من هم فکر می کنم درون هر دانش آموز ،
کودکی باهوش محبوس
شده است.
مرواکالینز
برگرفته از کتاب توانمندی ها نهان
اثر آدام گرنت
مدارس فنلاند
به نحوی طراحی شده اندکه به جای تفکیک بهترین و درخشان ترین دانش آموزان از دیگران به
هر دانش آموز فرصت رشدمی دهند
در فنلاند
هوش مصنوعی: شاعر در این شعر از دردهای عمیق عاشقانهاش صحبت میکند و به نوعی از غم و تنهاییاش میگوید. او از زحمات و رنجهایی که در این راه کشیده صحبت میکند و به شوق و اشتیاقی که برای معشوق دارد اشاره میکند. شاعر بر این باور است که تجربیاتش بسیار عمیق و شخصیاند، به طوری که نیازی به توضیح آنها نیست. او به نوعی به راز و رمز عشق و احساساتش پرداخته و در نهایت به مقام و جایگاهی که در این مسیر به دست آورده، اشاره میکند.
# دردِ عشقی کشیدهام که مَپُرس
زهرِ هجری چشیدهام که مَپُرس
هوش مصنوعی: من در عشق دچار زخمهای عمیق شدهام که نیاویز بپرسی و از تلخی جدایی تجربههایی داشتهام که باز هم نیاویز سوال کنی.
# گشتهام در جهان و آخرِ کار
دلبری برگزیدهام که مپرس
هوش مصنوعی: من در دنیا بسیار سفر کردهام و در نهایت به دلبری دست یافتهام که هیچکس را از آن باخبر نکن.
فروش با سایت فارسفایل
بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا
نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد
تعداد مشاهده: 57 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 30
حجم فایل:11,258 کیلوبایت