کاراموزی در شركت صانع گيتي

دسته بندي : پروژه های کارآموزی » رشته برق و مخابرات (کارآموزی_و_گزارشات)
دانلود کاراموزی در شركت صانع گيتي

این گزارش کاروزی با فرمت Word قابل ویرایش بوده و همچنین آماده پرینت می باشد

مقدمه :

امروزه سازمانها با شرايط محيطي و فن آوري مختلف روبرو هستند و مديراني موفق هستند كه بتوانند شرايط درون سازماني خود را به خوبي تشخيص داده و همچنين با بهره مندي از مهمترين نظريه ها و اصول مديريت ، از مناسب ترين آنها به منظور افزايش بهره وري و حفظ حيات سازمان خود استفاده كنند زيرا بكارگيري صحيح نظريه ها و اصول مختلف در شرايط محيطي مختلف هنر مديريت است .

اين مجموعه براي استفاده كنندگان در مقطع كارداني و بر اساس سر فصل ( گزارش كار آموزي ) جمع آوري شده كه در آن مهمترين نظريه هاي سازمان و مديريت و مقايسه آنها با عملكرد شركت صانع گيتي ارائه گرديده است .


فصل اول :

تاريخچه محل كارآموزي و دواير مديريتهاي زير مجموعه :

شركت صانع گيتي در سال 1375 تاسيس شد و تاريخ بهره برداري آن 15/5/81 بود كه محصول آن توليد ورق مي باشد .

 

اساسنامه شركت :

به علت محرمانه بودن رويت اساسنامه از نظر مسئولين مربوطه ممكن نبود .

 خدمات رفاهي و بيمه پرسنلي :

اين كارخانه خدمات و رفاهي مناسب و رفاهي خوبي نسبت به شركت هاي موجود در منطقه ارائه مي كند كه عبارتنداز : سرويس اياب ذهاب ، تحويل غذاي روزانه ( شام ناهار و چاي ) و رستوران كارخانه به كل پرسنل ، پرداخت وام ضروري ، پاداش هاي موردي ، لوازم ايمني ، اختصاص اماكني از قبيل نمازخانه ، رختكن به كارگران و هديه هاي مديريتي كارخانه هر 6 ماه يك بار به مديران . بيمه و خدمات پرسنلي هم طبق قانون پرداخت مي شود و كليه كاركنان اين واحد  تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي هستند .

 

نيروهاي انساني در محل كارآموزي :

وضعيت نيروي انساني به تفكيك از لحاظ تعداد در مديريت ها و دواير و ساير سطوح سازماني از نظر جنسيت ، تحصيلات ، وضعيت تاهل ، سنوات ، كاري ، سن و وضعيت حقوق و مزايا و غيره .

در اين واحد صنعتي كل پرسنل 45 نفر ، 40 نفر مرد با آمار دفتر مركزي و 5 نفر زن مشغول بكار هستند كه 35 نفر مستقيماً در توليد و بقيه در قسمت پشتيباني هستند .

دسته بندی: پروژه های کارآموزی » رشته برق و مخابرات (کارآموزی_و_گزارشات)

تعداد مشاهده: 3453 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:40 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل