روانشناسی تغییر نگرش و رفتار مصرف کنندگان انرژی
استراتژی های بهینه سازی مصرف انرژی طی ده ههای اخیر بر ابعاد روان شناختی و جامعه شناختی مصر فکنندگان متمرکز شده است. این روش ها در کنار روش های فنی و اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است. کتاب حاضر به معرفی نظریه های روان شناسی شکل گیری، تغییر نگرش و رفتار مصرف کنندگان انرژی پرداخته است. همچنین فصول چهارم و پنجم این کتاب به نقش آموزش و آگاهسازی در مدیریت مصرف انرژی و معرفی راهکارهای اجرایی اختصاص داده شده است
تعداد مشاهده: 57 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: .pdf
تعداد صفحات: 128
حجم فایل:0 کیلوبایت
گارانتی بازگشت وجه
کد تخفیف خرید
نماد اعتماد الکترونیکی