فایل ماشين‌آلات راهسازي

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته عمران و نقشه برداری (آموزش_و_پژوهش)

دانلود مقاله ماشين‌آلات راهسازي 36 ص با فرمت word 

 

مقدمه

از زمان بشر اوليه تا كنون، انسان همواره سعي داشته تا با ابداع و به كار گرفتن آلات مكانيكي عوارض سطح زمين را به گونه‌اي تغيير دهد تا نيازهاي او را رفع نمايد.

وسايل ابتدايي كه توسط بشر اوليه در ساختن كلبه‌ها و سرپناه‌ها مورد استفاده قرار مي‌گرفت با گذشت زمان به ماشين‌آلات پيچيده و عظيمي تبديل شده است كه در ساختمان شاهراه‌ها و آسمان‌خراشها به كار مي‌رود. قسمت بزرگي از اين ماشين‌آلات در عمليات خاكي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. عمليات خاكي عبارت از تغيير شكل و تغيير مكان مواد سطح زمين مي‌باشد.

بدون ترديد ماشين‌آلاتي كه در آينده مورد استفاده قرار خواهند گرفت از حيث ظرفيت و قدرت كاربردي با ماشين‌آلات امروزي قابل مقايسه نخواهند بود و مهندسين راه و ساختمان در تكامل و حتي ابداع ماشين‌آلات مزبور نقش قابل توجهي به عهده خواهند داشت.

اميد است استفاده از روشهاي صحيح برنامه‌ريزي، برآورد و فنون اجرا باعث بالا رفتن استاندارد كاربردي براي يك مهندس راه و ساختمان كه مسئوليت اداره ماشين‌آلات را به عهده دارد بشود.

البته براي اداره كارگاه علاوه بر مطالب فوق مهندس بايد آشنا به فنون برنامه‌ريزي (CPM/PERT) و همچنين روشهاي كنترل هزينه و اصول كلي مديريت و غيره باشد تا بهترين نتيجه از عمليات عايد گردد. در اين تحقيق سعي شده است تا با معرفي ماشين‌آلات راه‌سازي و توضيح نحوه عملكرد آنها گامي نو در جهت شناخت ماشين‌آلات راه‌سازي و استفاد بهينه از آن برداشته شود.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته عمران و نقشه برداری (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3127 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 36

حجم فایل:3,459 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل