دانلود کتاب باکتری شناسی پزشکی عمومی سیستماتیک

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

باکتری‌شناسی زیرشاخه‌ای از دانش میکروب‌شناسی است که به مطالعهٔ شکل، ساختمان، دگرگشت و فیزیولوژی باکتری‌ها و همچنین رابطهٔ آن‌ها با انسان، جانوران و مواد بیجان طبیعت می‌پردازد. باکتری‌شناسی شامل شناسایی، طبقه‌بندی و بررسی ویژگی‌های گونه‌های باکتریایی است.

به طور کلی رشته باکتری پزشکی بازار کار خوبی دارد، به دلیل اینکه کنترل و کاهش عفونتهای بیمارستانی و بخشهای مختلف، یک نیاز اساسی جامعه است. به طور کلی دانش آموخته این رشته می تواند در 3 حوزه زیر فعالیت داشته باشد.

1) خدماتي : دانش آموختگان این رشته با توجه به اینکه با  اساس استانداردهاي قابل قبول و با تكنيكهاي رايج آزمايشگاهي در تشخيص بيماريهاي عفوني آشنا هستند، می توانند به عنوان مسئول فنی آزمایشگاه تشخیص طبی، دایر کردن آزمایشگاه تشخیص طبی و انجام خدماتی در راستای تشخیصی در آزمايشگاه هاي تشخيص طبي نقش مفیدی ایفا نماید.

2) آموزشي: دانش آموختگان این رشته با توجه با مسلط بودن به مطالب تئوری و عملی مباحث باکتری شناسی و تشخیص عوامل عفونی می توانند آموزش دروس نظري و عملي براي دانشجويان مقطع كارداني و كارشناسي و دروس عملي ميكروبشناسي تمام مقاطع آموزشي بر عهده گیرند.

3) تحقيقاتي: با توجه به اهمیت و نقش بسیار مهم این رشته در سلامت اعضای جامعه، دانش آموختگان این رشته می تواند در طرحهاي پژوهشي مفید و سازنده مرتبط با رشته همكاري کند.

کتابی که پیش رو دارید ارسالی دکتر منوچهر احمدی هدایتی عزیز برای این وبسایت بوده است یکی از کتب خوب در زمینه باکتری شناسی آزمایشگاهی می باشد این کتاب در ۱۹۴ صفحه و به صورت تایپ شده با تصاویر شفاف و رنگی می باشد این کتاب را از دست ندهید.

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2285 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 194

حجم فایل:11,475 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل