کتاب ۵۰ نکته کلیدی تصمیم گیری مدیریتی

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

این کتاب ۵۰ نکته کلیدی ” تصمیم گیری مدیریتی ” را بازگو می کند .
بخشی از کتاب :
– نداشتن اطلاعات به طور کامل ، نباید شما را از تصمیم گیری منصرف کند . تصمیم گیری بر اساس دانشی جزئی ، معمولا بهتر از تصمیم نگرفتن است .
– هر تصمیمی بهتر از تصمیم نگرفتن است .
– مشورت نکردن با افراد درگیر در تصمیم گیری ، اغلب به عنوان رفتاری از روی پرخاشگری تلقی می شود .
– مطمئن باشید که نه تنها در مورد شناسایی گزینه های موجود فکر می کنید ، بلکه در فراهم آوردن آنها نیز تلاش می نمایید .

– برای پیشامدهای احتمالی برنامه ریزی کنید . به جای آن که قبل از تصمیم گیری با اطمینان روی آن ها پافشاری نمایید ، به پیش بینی بروز مسائل و مشکلات بپردازید و برای پیشامدهای احتمالی برنامه ریزی کنید .

– بهتر است در ساعات پایانی کار که خسته هستید ، تصمیمات مهم نگیرید و آن ها را به صبح روز بعد موکول کنید . اگر دغدغه مهمی در ذهن دارید ، بعد از حل شدن آن راجع به تصمیمی که باید بگیرید فکر کنید . اگر خسته هستید ، کمی بخوابید و سپس به بررسی جوانب مختلف تصمیمی که باید بگیرید بپردازید . زمانی که از تعطیلات یا استراحت به کار برگشته اید ، ذهن آزاد و خلاقی دارید ، تصمیمات مهم را در این زمان بگیرید .

– هر تصمیمی درسی برای شما دارد . هر تصمیم چه مثبت باشد و چه منفی ، می تواند چیزهای مختلف را به شما یاد دهد . به تصمیمات اطرافیان تان نیز دقت داشته باشید .

– زمانی که شروع به یادگیری تکنیکهای تصمیم گیری در مدیریت می کنید ، آرام آرام متوجه پیشرفت های خود خواهید شد اما نباید ان............

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 1433 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:2,205 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل