کتاب ویتامین های مفید برای پوست

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

مطالب موجود در دانشنامه ” ویتامین های مفید برای پوست ” :
مقدمه
ویتامین دی
ویتامین سی
ویتامین ای
ویتامین آ
ویتامین ب

بسیاری از افراد موهای سالم را نشانه سلامت یا زیبایی می دانند . بنابراین برای جلوگیری از ریزش مو راهکارهای مختلفی به ذهن افراد می رسد . مانند هر قسمت دیگر از بدن موها نیز برای داشتن سلامت و رشد به مواد مغذی مختلفی احتیاج دارند . در حقیقت ، بسیاری از کمبودهای تغذیه ای باریزش مو ارتباط دارند . ریزش مو به رژیم غذایی نیز مربوط است . برای رشد موهای سالم ، مواد مغذی ، ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند . اگر بدن از طریق رژیم غذایی هیچ یک از این موارد را دریافت نمی کند ، احتمالا دچار ریزش مو می شوید .
یک رژیم غذایی سالم که حاوی ۱۳ ویتامین ضروری برای بدن باشد می تواند در حفظ سلامت مو موثر باشد . ویتامین های اصلی و ضروری شامل ویتامین E ، D ، C ، A و K و همچنین B کمپلکس هستند .

در بخش دیگری از این کتاب می خوانیم :
ویتامین آ و رشد مو
ویتامین A یک ویتامین محلول در چربی است و در انواع مختلفی از جمله رتینول ، رتینال ، رتینوئیدها و دهیدرورتینول موجود است .
ویتامین آ به تشکیل سبوم کمک می کند که برای حفظ حالت موها و سلامت پوست سر و پوست بدن مورد نیاز است . کاهش سبوم به دلیل کمبود ویتامین آ می تواند باعث این ویتامین همچنین سلامت مو و پوست را بهبود می بخشد . زیرا باعث افزایش چربی پوست می شود . این چربی طبیعی یا سبوم به تغذیه فولیکول های مو و مرطوب کردن موها و پوست سر کمک می کند .

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2157 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:4,309 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل