دانلود کتاب داستان های هولناک از کره قدیم

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

درباره کتاب :
هومر بی. هالبرت یکی از مشهورترین مبلغان آمریکای شمالی بود که در دهه ۱۸۸۰ برای تبلیغ به کره آمد. او به داستان های ارواح علاقه زیادی داشت.اما، از آنجا که این داستان ها بیش از حد خرافی به نظر می رسیدند یا با شمنیسم و بوداییسم در ارتباط بودند، دانشمندان از صحبت کردن در مورد آنها شرم می کردند.

منبع اصلی این داستان ها مجموعه «یادام» بود. این مجموعه شکلی از داستانهای کوتاه در دوره جوسون به شمار می رفت. گرچه متون کلاسیک کنفوسیوس دروازه ای برای آنچه که در این آیین به رسمیت شناخته می شد ارائه می داد؛ اما یادام، به نوعی یک دریچه فرار بود که با چیزهایی بسیار نزدیک به زندگی روزمره سروکار داشت.

داستان هایی که در یادام مطرح میشد در مورد افرادی بود که همیشه از ویژگی های قابل تحسین فضیلت کنفوسیوس بهره مند نبودند. در عوض، آنها اغلب طفره جویان ماهری بودند که موفق میشدند از موقعیتهای دشوار فرار کنند.

از میان تله ها و خطرات جان سالم به در ببرند؛ با ارواح، پریان و روباه های نُه دم مقابله کنند و حتی در این روند به ثروت هم برسند. مجموعه حاضر، برای آشنایی با دنیای گمشده کُرۀ قدیم و موجودات مرموز آن سرزمین، جهت لذت بردن خوانندگان در قرن بیست و یکم ارائه شده است.

فهرست مطالب :
درباره کتاب
درباره هومر هالبرت
پیشگفتار مترجم
پاداش یک گدا
اشتباه شکارچی

داروی الاغ ساز!
ماجراجویی در زیر دریا
ضرورت ، مادر اختراع!
جواهر زندگی
زاغی که شمش نقره هدیه می داد

داستان یک طبیب
گربه ها و جسد مرده
ماجراجویی جو
فرماندار شجاع
نبرد مرغ و هزار پا

انتقام شکارچی ببر
جین چگونه شیاطین را گول زد ؟!
روح نامرئی
دهمین نسل

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2095 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 74

حجم فایل:765 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل