کتاب فرکانس افکار انسان

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

کتاب فرکانس افکار انسان نوشته‌ی هادی آقاجانلو، به بررسی فرکانسی که ما به جهان می‌فرستیم و اثر آن در زندگی ما و این دنیا می‌پردازد.

هیچ اجباری نیست که این مطلب را باور کنید. شاید همه‌ی این مطلب علمی به نظر نرسد، اما اگر وقت دارید دقیق مطالعه کنید.

آیا واقعاً ما به جهان فرکانس می‌فرستیم؟ و جهان هم مناسب با فرکانس ما اتفاقاتی را به وجود می‌آورد؟” و اینکه آیا هرکس اتفاقات مخصوص به فرکانسی که در آن مدار هست را دریافت می‌کند؟ این موضوعات چه تأثیری بر کسب وکار و زندگی ما دارد؟

کتاب را بخوانید، جوابتان را پیدا خواهید کرد.

مک کارتی شواهد قانع کننده ای پیدا کرد که نشان داد میدان های انرژی قلب ( انرژی قلبی ) به یک رشته میدان اطلاعاتی وصل است که به محدودیت های کلاسیک زمان و مکان بستگی ندارد.

این شواهد همراه چند مطالعه دقیق تجربی به دست آمد که نتیجه بررسی این موضوع که بدن اطلاعات مربوط به رویدادهای آینده را، قبل از وقوع این رویدادها، دریافت و پردازش میکند، بود.

یکی از این مطالعات در آزمایشگاه heartmathانجام شد و نشان داد که مغز و قلب، هردو، محرکها و اطلاعات را قبل از وقوع رویدادها در آینده، دریافت می کنند و پاسخ میدهند.

اما، حتی، شگفت انگیزتر این بود که به نظر میرسد قلب قبل از مغز، اطلاعات شهودی را دریافت میکند. ( بحث قسمت اول این نکته یادتان هست: افراد مورد مطالعه دکتر هارت ول، به نحوی آینده را پیش بینی می کردند و تشخیص می دادند که چه زمانی تصویر زننده ی بعدی نشان داده میشود.

این جریان، غیرعادی و ظاهراً توجیه ناپذیر بود.) محققان دریافتند که شرکت کنندگان در یک پژوهش که حالت « هماهنگی قلبی » را دارا بودند ، احساسات مثبت بیشتری داشتند.

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2090 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 45

حجم فایل:1,156 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل