کتاب گای منرینگ

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺درسی

مقدمه مترجم :
داستان گای منرینگ درمنطقه ‘ گلووی ‘ در جنوب غربی اسکاتلند اتفاق می‌ افتد. گویا این داستان بر مبنای تجربیات یکی از آشنایان والتر اسکات که اداره گمرک این منطقه پستی داشته است بنا شده است. او در سال ۱۸۱۴ میلادی بطور جدی به ساختن و پرداختن این رمان بزرگ پرداخته است. همین فرد داستان یک ستاره شناس محلی را در اختیار او گذاشته بود .

در روز تولد کودکی ، از طرز قرار گرفتن ستارگان چند پیش گوئی مشخص در مورد آینده کودک انجام داده که به حقیقت پیوسته بود.

کتابی را که در دست دارید سرگذشت پسر بچه ای است که در کودکی از خانه پدر و مادرش دزیده شده . خود را در یک کلاف سر درگم توطئه ، دسیسه و جنایت می یابد.

در حالیکه بدلایل مختلف دشمنان فراوانی در پی آزار و حتی سر به نیست کردن او هستند . دستهای مرموزی از او حمایت کرده و تا حد زیادی نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

سر والتر اسکات بی شک در یکی از بالاترین جایگاه های ادبیات کلاسیک کشورهای انگلیسی زبان قرار دارد  . با مهارت خاصی ، در مقام یک مورخ ، با خوانندگان خود رابطه مستتقیم برقرار کرده .

ضمن بازگو کردن داستان دلکشی که خواننده را مجذوب می کند ، اطلاعات ذی قیمتی از تاریخ اسکاتلند در اختیار خوانندگان خود قرار می دهد.

کتاب ‘ گای منرینگ یا ستاره شناس ‘ دومین کتاب از مجموعه داستانهای ‘ ویورلی ‘ است که با استقبال فراوانی در اروپا و آمریکا مواجه شد.

از متن کتاب :
براون پرسید :
لطفا اسم او را به من بگوئید .
” گابریل “
خوب .. گابریل چی ؟ .. اسم فامیل او چیست ؟
آه …

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺درسی

تعداد مشاهده: 1691 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 312

حجم فایل:12,923 کیلوبایت

 قیمت: 85,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
برچسب ها: کتاب گای منرینگ