کتاب شگفت انگیز ولی واقعی _ جلد ششم

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

کتاب شگفت انگیز، ولی واقعی – جلد ششم به کوشش احسان کوثری نیا، مجموعه‌ای از واقعیت‌های عجیب در زمینه‌های گوناگون جمع آوری شده و به صورت مصور ارائه شده است.

این کتاب به صورت دو زبانه انگلیسی و فارسی است که برای نوآموزان زبان انگلیسی نیز می‌تواند سودمند باشد. زمینه‌های علمی مطرح شده عبارتند از موضوعات پزشکی، مهندسی، اجتماعی، سیاسی، تاریخی، و… .

با توجه به بهره‌گیری از تصاویر زیبا و جذاب، برای ارائه عمده مطالب مطرح شده در این کتاب، فهم و درک آن‌ها بسیار راحت و جذاب بوده و برای عموم مخاطبان با هر سطحی از تحصیلات، سودمند خواهد بود.

با توجه به گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی، مطالب این کتاب می‌تواند برای سرگرمی و افزایش اطلاعات عمومی مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی گوناگون، مورد استفاده قرار گیرد.

از متن کتاب :
ساموئل رِشِوسکی، کودکی ۸ ساله، در سال ۱۹۲۰ در فرانسه، چندین استاد شطرنج را همزمان شکست داد.

دانشجویان دانشگاهی، کم- خواب ترین گروه افراد هستند ( دچار کمبود خواب هستند).

دانش آموزان و دانشجویانی که معدل درسی بالاتری دارند، نوعا از لحاظ معیارهای خلاقیت و مستقل بودن، امتیازات پایین تری می گیرند .

دما می تواند بر اشتهای شما تاثیر بگذارد و هنگامی که هوا سرد است، شما معمولا بیشتر می خورید.

حرف e متداولترین حرف در زبان انگلیسی است که در ۱۱ درصد از واژگان انگلیسی وجود دارد. احتمال اینکه این حرف در یک واژه آشکار شود، تقریبا ۵۷ برابر بیشتر از احتمال مربوط به حرف q است.

مطالعات نشان می دهد که گذراندن وقت به مدت چندین ساعت برای بازخوانی یادداشتها، به منظور آماده شدن برای یک امتحان، روشی ناکارآمد است. البته، استفاده از فلاش-کارت روشی موثر برای تقویت حافظه است.

تاکنون تنها یک بار نبرد میان زیردریایی ها رخ داده است.

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2244 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 237

حجم فایل:14,523 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل