کتاب آموزش احضار روح

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

چکیده :
به طور کلی برای ارتباط با ارواح ، نیاز به یک شخص مدیوم هست . مدیوم به معنی واسطه . در این مورد خاص به شخصی میگن که انرژیش جوریه که می تونه واسطه بین روح و دنیای مادی باشه . مدیوم ها انواع مختلفی دارن . یعنی هر کدام بنا به نوع و انرژی که دارن طرز خاصی برای ارتباط برقرار کردن با ارواح دارن . شخص مدیوم با ترکز خودش را به خلسه می بره . بعد از اون ، کنترل قسمتی از بدنش را به روح میده .

مثلا یک حالت ساده اش اینه که شخص در وضعیت راحتی قرار بگیره . یه خودکار در دستش بگیره . وقتی به خلسه رفت ، روح کنترل بازوی مدیوم را به دست می گیره و حرف هاش رو می نویسه . در این حالت دست خط متن نوشته شده ، معمولا دست خط روح خواهد بود . امکان داره روح از گلوی فرد استفاده کنه .

در این حالت صدای شنیده شده تا حدودی شبیه صدای روح در آخرین زندگی زمینی اش خواهد بود . شاید هم روح از چشم یا ذهن فرد مدیوم استفاده کنه . در این حالت شخص مدیوم بعد از برگشتن به حالت عادی ، قادره تا چیزهایی رو که دیده یا درک کرده تعریف کنه .

نهایت این کار ، تولید اکتوپلاسم هست . اکتوپلاسم لایه ی خارجی سلول و اسمی هست که در دنیای احضار ارواح به جسمی دادن که از بدن واسطه بیرون میاد و شکلی مادی به خودش می گیره .

اکتوپلاسم می تونه از گوش ، دهان یا ناف شخص تولید بشه . جنسش مثل موم عسل و شایدم نرم تر هست . حجمش بستگی به فرد داره . معمولا در حد حجم ۲ لیوان معمولی هست . میتونه نقشی از صورت یا فرمی از بدن روح به خودش بگیره .

از متن کتاب :
قابلیت های موجود در جن که ناشی از نوع خلقتش می باشد این تصور را در ذهن میاره که جن ها از عالم غیب آگاهند . ولی حقیقتآن است که تنها خدا آگاه به غیب است و لاغیر . البته دید.....

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2144 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 38

حجم فایل:1,542 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل