کتاب ما چه می گوییم

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

آنچه که در این کتاب می خوانید مجموعه ای از مقالات شهید راه اسلام، سید قطب است که سال ها پیش به مناسبت هایی در مطبوعات اسلامی چاپ قاهره منتشر گردیده و سپس در زمان حیات وی، تحت عنوان «دراسات اسلامیه» در مجموعه ای گرد آمده و به شکل کتابی منتشر شده است.

در مقدمه کتاب ” ما چه می گوییم ” آمده :
سید قطب را بشناسیم
در حدود ۵۵ سال پیش ، کودکی در یک خانواده روستایی ، در یکی از دهکده های مصر پا به عرصه وجود گذاشت . ایام کودکی را در همان دهکده کوچک به سر برد . دوران دبستان را هم در همانجا به پایان رسانید . سپس به شهر آمد !
او در شهر به تحصیلات خود ادامه داد . در همان هنگام که هنوز جوان نابالغی بود ، تمامی قرآن را حفظ کرد و حافظ قرآن شد . او علاوه بر تحصیلات جدید ، به آموختن علوم اسلامی پرداخت و در این رشته مطالعاتی انجام داد .

آنگاه که جوان برومندی شده بود به موازات خدمات ارزنده فراموش نشدنی فرهنگی و علمی ، به خدمات و کوشش های اجتماعی نیز پرداخت . به عضویت جمعیتی درآمد که تحقق ایده های اجتماعی و اسلامی خود را به دست آن جمعیت عملی میدید .

سال ها در این راه کوشش نمود . شب و روز به نشر اندیشه اسلامی پرداخت و با قلم و بیان خود از گسترش و نفوذ اصول فکری و عقیدتی مکتب های سیاسی و اجتماعی بیگانگان در بلاد عربی و اسلامی ، جلوگیری نمود .

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2248 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 136

حجم فایل:3,615 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل