کتاب ۱۰۰ نکته برای افزایش فالوور اینستاگرام

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

کتاب ۱۰۰ نکته برای افزایش فالوور اینستاگرام نوشته‌ی علیرضا بوالحسنی، با مطالب و نکاتی کاربردی راهکارهایی را برای بالا بردن فالوور در اینستاگرام به شما ارائه می‌کند.

در منتخبی از کتاب ” ۱۰۰ نکته برای افزایش فالوور اینستاگرام ” می خوانیم :
نکته ۴۵ : اجتماعی بودن
اینستاگرام محل مناسبی برای مکالمه های طولانی نیستش . اما این که با مخاطبین خود معاشرت داشته باشین و نظرات اون ها را بشنوید بسیار مهم است .

میپرسن ، انتظار دارن شما نسبت به اون ها واکنش نشون بدین و پاسخشون رو بدید . اما پاسخی مختصر و مفید . مثلا اگه کسی زیر یکی از پست های شما نظر نوشت ” زیباست ” می تونید با گفتن متشکرم نسبت به نظر اون ها واکنش نشون بدید .

اما اگه نیاز به پاسخ طولانی تری بود ، حتما به طریقی پاسخ مخاطب رو بدید . همیشه اجتماعی باشین . و با پاسخ به مخاطبین پست ها ، نشون بدید که به اون ها اهمیت می دید .

۴۶ : حوزه خود
یکی از مفیدترین کارهایی که در فعالیت های اینستاگرامی خودتون می تونید انجام بدید تعامل و ارتباط با پیج های هم حوزه خودتونه . اگه در اینستاگرام فعال باشین نیازی نیست بگردین تا پیج های هم حوزه خودتون رو پیدا کنین . چون به طور طبیعی با اون ها برخورد می کنین . فقط کافیه با اون ها رابطه برقرار کنین .

سعی کنین پیج ها هم حوزه خودتون رو فالو کنین و پیگیر فعالیت های اون ها در اینستاگرام باشین . از طریق دایرکت با اون ها در تماس باشین و گاهی با اون ها تبادل داشته باشین . تبادل با پیج های هم حوزه خودتون باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما میشه . نیز هدفمندترین افراد رو برای کسب و کار شما به ارمغان میاره .

۴۷ : شبکه های مشابه

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2131 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 62

حجم فایل:7,524 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل