PDF نسخه کامل ونهایی رمان از کفر من تا دین تو به قلم سید فاطمه موسوی در4560 صفحه

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رمان

PDF  نسخه کامل رمان :رمان از کفر من تا دین تو 

نویسنده: سیده فاطمه موسوی ( S. Fateme Moosavi)

تعداد صفحه:4560

کیفیت:عالی

ژانر:عاشقانه

قابل اجرا و دانلود بر روی تمام گوشی های اندرویدی آیفون و ... سیستم های کامپیوتری رمان  از کفر من تا دین تو در 1262 پارت  و 4562 صفحه

خلاصه رمان

دختری که از سختی‌های زندگی و مشکلات بی‌رحم خسته شده بود، با لبخندی زیبا بر لبانش، دل همه را می‌برد. در همین حال و هوا، مردی با قلبی سنگی، در دام نگاه مخمور او گرفتار شد و دل از کف داد.

قسمت های از رمان 

از اتاق که بیرون میزنم با رسیدن هوای تازه راهرو و رها شدن تن منقبضم میفهمم خفقان فضای اتاق و بودن زیر نفوذ شخصی که ابهت و قدرتش میتونست فشار زیادی بهم تحمیل کنه منو عصبی و خسته کرده نه خاتونی در کار بود نه وفا هنوز نمیدونم تکلیفم چیه و کمی گیج میزنم یه جورایی این وسطا یه چیزی گم شده انگار یک قطعه از پازل نیست و من اصلا نمیدونم طرحش چیه تا بزارم سر جاش از تایم نهار هم گذشته و تازه به فکرم میرسه این بشر چه جور هنوز نرفته برگشت عمارت و این آشوب و دید. میرم خونه باغ و سکوت بی سابقه ای این وقت روز اینجا حاكمه .! توی آشپزخونه هم خبری از دخترا نیست و فکر میکنم یکم غیر عادی میتونه باشه؟

وسایل های مختصرم رو جمع میکنم و مانتو و شلوار خودم و میپوشم و میشینم سر تخت خب همینجوری که نمیشه رفت باید مدارک و سفته هام و بگیرم اما از کی! همه غیبشون زده؟ بازم میام توی سالن و دوری میزنم ولی انگار جز خودم کسی پاش و داخل نزاشته بر میگردم داخل اتاق و روی تخت دراز میکشم و نمیفهمم کی چشم هام گرم میشه و به خواب میرم. با خیسی چندش آوری درست زیر گلوم و احساس مورمور شدن پوستم چشم باز میکنم و متعجب به فردی که تازه سنگینیش و روی تنم حس میکنم چشم میدوزم. هوای اتاق نیمه تاریکه و تاری دید و گیجی بعد خواب هم دست به دست هم میدن تا هنوز نتونم تشخیص بدم اطرافم چه خبره.. اتاق غریبه ست و لباس حریر تنم اونی نیست که به یاد میارم !؟

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رمان

تعداد مشاهده: 525 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 4562

حجم فایل:16,778 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • گالری تصاویر :
    دانلود رمان جدید از کفر من تا دین تو (نیم بها)